2014. október 29., szerda

Ariana Grande énekli a Kiválasztott filmzenei albumának még nem ismert számát

Az éjszaka során derült ki, hogy a Kiválasztott filmzenei albumának 5. számát, amelyet mindeddig úgy jeleztek, hogy "Various Artists" és 6 másodpercesnek írták, végül Ariana Grande énekli. A számot Lorde írta és Diplo [bárki is legyen az] a producere. 

A további részleteket az MTV cikkéből ismerjük meg.


Kényelmes pizsamában, vihorászó barátainak és családtagjainak körében tartott Ariana Grande élő közvetítést rajongóinak október 28-án, kedden, amelynek során a jobb felső sarokba kiírta, hogy "ÓRIÁSI BOMBAHÍR - OMFG". 

A Love Me Harder énekesnője elárulta, hogy mindenkinél jobban várja, hogy hallhassa a számot, amelyet Lorde-dal és Diploval vett fel Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész filmzenei albumára, mondván: "Nagyon érdekes szám. Nagyon más."

Ha emlékeztek, Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész hivatalos filmzenei albumának számlistáját múlt héten, október 21-én jelentették be, hatalmas tátongó lyukkal a közepén, amelyre így utaltak: Különböző előadók: 5. szám.
Némi logikával Grande kisasszony a többi szám előadásából kizárható, tehát valószínűleg ez a kimaradt szám lesz az övé.

Ezen 5. szám hiányára röviden Lorde is reagált twitterén még a számlista megjelenésekor a következőképpen: "A meg nem nevezett szám címét nem a titoktartás miatt nem jelentjük be, hanem azért, mert nincs még kész teljesen."
Forrás: MTV

Amúgy ami engem illet, elég csalódott vagyok a filmzenei album kapcsán. Nekem ugyan a Chemical Brothers szám be is jött, de nehéz ráfogni, hogy hangulata illene a Kiválasztottéhoz. Őszintén szólva azt gondolom - és ez lehet, nem lesz népszerű - hogy nem egy 17 éves kamaszra kellene bízni egy ilyen kaliberű munkát, mert egyrészt tapasztalatlan még hozzá, másrészt úgy látom, szépen összeszedte a barátnőit a lemezre, plusz azokat az előadókat, akikért vélhetően ő maga rajong. Azért persze a továbbiakban is hozom a filmzenei album híreket, de nem az én világom az, ami ezzel kapcsolatban történik. Ilyenkor örülök, hogy ezek a zenék nem lesznek benne a filmben.

5 megjegyzés:

  1. Nahát erre aztán végképp nem számítottam. Miért pont ő? Valahogy nem fűlik a fogam ahhoz, hogy Ariana magas, vinnyogó hangjával énekeljen akár egyetlen számot is a film végén.

    VálaszTörlés
  2. Teljesen ez a véleményem nekem is.(mármint amit az utolsó bekezdésben írtál)

    VálaszTörlés
  3. Nem ellenetek szólok csak leírom amit gondolok.Na szóval Lorde szerintem egy igen érdekes zeneszerző de szerintem igencsak tehetsèges a legtöbb előadóhoz képest ès csak nem bízták volna rá akárkire egy ilyen komoly feladatot. És attól hogy valaki 17 éves mèg lehet jobb zenei ízlèse mint egy 30 vagy 40 évesnek! Másrèszt pedig én nagyon szeretem Ariana hangját, gyönyörűen énekel ès a számai is tetszenek, lehet hogy a hangszíne nem éppen egy ilyen filmhez illik mint ez de szerintem helyt fog állni a többi szám mellet! Meg a tavalyi filmzenei albumhoz képest ez jobban illik a film hangulatához!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Korrektül megfogalmazott ellenvéleménnyel semmi gond :)

      Az én véleményem is személyes volt, és lehet, hogy összességében még csak nem is lesz igazam. Mert egyrészről én is azt gondolom, - vagy legalábbis értetlenül állnék előtte, ha nem így lenne - hogy a Lionsgate nem adta volna érdemtelenül Lorde kezébe a melót, ugyanakkor ez tényleg egy komoly meló. Na, mindegy, majd kiderül :) //Amúgymeg tényleg nincsenek is benne ezek a számok a filmben, ez egy társalbum, így aztán akit nem érdekel, gyakorlatilag ki is hagyhatja ezen számok meghallgatását!! //

      Törlés
  4. Nekem nem azzal van bajom, hogy 17 éves, mert ez nem zárja ki, hogy jó munkát végezzén, és nyilvánvalóan nem egyedül viszi ezt a projektet, van mellette jó pár idősebb, tapasztaltabb személy is. Egyszerűen nekem már a CF albumán se jött be a száma (habár összességében szeretem Lorde számait), és az előadók listája alapján harmatgyenge lesz az album :( Az első kettőt imádtam, és azóta is sűrűn hallgatom őket, de jelenleg elképzelhetetlennek érzem, hogy a MJ1 albuma tetszeni fog :(

    VálaszTörlés