2014. október 20., hétfő

Breaking News! Új szám a Kiválasztott filmzenei albumáról

UPDATE: Közben kijött a szám hivatalosan!

Tudom, hogy sok vagyok mára, de ez olyan anyag, amit nem akarok holnapra időzíteni, mert az első helyről, amit találtam, már leszedték. Szóval aki kíváncsi a második Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott, 1. rész filmzenére, az most hallgassa meg a következő rádiófelvételt. Beledumálnak a végébe, de addig nekem nagyon tetszik :)

Chemical Brothers feat. Miguel & Lorde - "This Is Not A Game

5 megjegyzés:

  1. Egyáltalán nem vagy sok Ancsi :)
    Viszont ez a szám nem igazán tetszik,az ilyen "fajta" számokért soha nem voltam oda.
    De azért érdekes volt belehallgatni,csak nem az én stílusom.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát, engem most feldobott :)
      Más kérdés, hogy stílusában viszont nem illeszkedik a történet hangulatához. Ezt el kell ismerni.

      Törlés
  2. Na hát ha ezt máshol hallottam volna, az tuti, hogy nem az Éhezők Viadala jutott volna eszembe róla. :D

    VálaszTörlés
  3. Hát az első két albumon is volt pár szám, ami nem tetszett, de egyelőre ez viszi a prímet :( Remélem, a többi jobb lesz, mert így nem sokat kell hallgatni az albumot! A nyilvánosságra hozott számlista alapján nem sok van, ami érdekel... Nagyjából csak a Hanging tree

    VálaszTörlés
  4. Ez nekem sem tetszik :/

    VálaszTörlés