2013. szeptember 26., csütörtök

Tiktak 9: A Futótűz filmzenei albumának teljes számlistája

A Lionsgate hivatalos visszaszámlálása során a mai napon a Futótűz filmzenei számlistáját árulta el nekünk, immáron hivatalosan :) Még jó, hogy épp reggel írtam, hogy lassan aktuális a filmzenei album :))


Íme tehát a Futótűz filmzenei számai:

1. “Atlas” – Coldplay (ITT meghallgatható)
2. “Silhouettes” – Of Monsters and Men
3. “Elastic Heart” – Sia (ft. The Weeknd & Diplo) (ITT meghallgatható)
4. “Lean” – The National (ITT volt már szó róla)
5. “We Remain” – Christina Aguilera (ITT lett ma bejelentve - ITT meghallgatható)
6. “Devil May Cry” – The Weeknd
7. “Who We Are” – Imagine Dragons
8. “Everybody Wants To Rule The World” – Lorde
9. “Gale Song” – The Lumineers (ITT meghallgatható)
10. “Mirrors” – Ellie Goulding (Róla is voltak már pletykák, ITT, ráadásul a YT-on van valami ezen a néven, viszont ebből van még több fajta verzió)
11. “Capital Letter” – Patti Smith
12. “Shooting Arrows At The Sky” – Santigold
13. “Place For Us” – Mikky Ekko
14. “Lights” – Phantogram
15. “Angel On Fire” – Antony & The Johnsons

Az albumot hivatalosa INNEN lehet megrendelni. többféle verzióban. Jó drágáért, viszont cserében az árak magyarul is fel vannak tüntetve és elviekben van szállítási lehetőség ide is, de ennek azért nézzetek utána rendesen, milyen feltételek között, mielőtt rendelnétek. Az album egyébiránt november 19-én jelenik meg.

Természetesen ezúttal is lehet véleményezni, örülni, szomorkodni, bár bízom benne, ez utóbbira nemigen lesz ok. :)

17 megjegyzés:

  1. Hát eléggé bizakodó vagyok :) A Coldplay dalban csalódtam, de pl az Of Monsters and Men-ért kifejezetten rajongok, és több számuk közben is, néha indokolatlanul is az Éhezők Viadala jutott eszembe :) És hát: Imagine Dragons, The Lumineers és még sorolhatnám :D Jó lesz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Haha pont ennek a háromnak örülök én is nagyon. :D (De azt hozzátenném még amúgy, hogy: Nincs Florence + The Machine :( )

      Törlés
    2. Egyetértünk :)...bőven befért volna ide egy szám tőlük. Bőőőven

      Törlés
  2. juuujj nagyon varom :D egy csomo eloadot szeretek beloluk :)

    VálaszTörlés
  3. Jaaaj, ami engem illet, bár nem ismerem a Lumineers-t, de az, hogy "Gale song", nagyon biztatóan hangzik ám :))) - legalábbis nekem itt a Gale táborban ;)

    VálaszTörlés
  4. kíváncsi vagyok, h milyenek lesznek a számok. nem sok előadót ismerek közülük, de nagyon sajnálom, hogy arshad nem került fel a cd-re és kíváncsian várom az ő számát is.

    VálaszTörlés
  5. Jól sejtem, hogy akkor hivatalos poszter-kép ez, ha a filmzenei albumot is ezzel a borítóval hozták le?

    Egyébként jónak tűnik a választék, nekem a Coldplay-szám is tetszett, az Imagine Dragons kifejezetten jól hangzik. Azt mondjuk sajnálom picit, hogy ezek szerint az Ed Sheeranről szóló pletyka nem lett igaz.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ja, én a hivatalos Facebook Cover óta már biztosra vettem, hogy tényleg hivatalos lesz ez, mostanra pedig már minden felületről ez köszön vissza: Facebook, Twitter, Filmzenei album, stb.
      Viszont. Én akaroook egy ilyen posztert !!! Please!! :D Végre egy normális, ó, Te Isten :))

      Törlés
    2. Ja, annyit akartam még, hogy az Ed Sheeran cáfolat volt pár hete a blogon. Mondjuk volt annyi minden, hogy nem csodálkozok, ha elsikkadtok valami felett, ugyanakkor, meg ha nem teszek ki valamit, hiányzik. :/

      Törlés
    3. Én igazából már amikor először láttam, akkor biztosra vettem. :) Olyan minőségű volt, hogy nem lehetett rajongói munka. Egyébként én is kitenném a falamra, gyönyörű. :)

      Ó, igen, afelett átsiklottam. :D Előfordul, hogy egy-két napig nem nézem az oldalt, aztán már nincs kedvem végigpörgetni.

      Törlés
  6. OMGOMGOMGOMGOMG!!!!!!!!! IMAGINE DRAGONS!!!!!!!!!!!!!!!! DYING!!!!!!! :DDDD
    Most is azt hallgatok, csak szólok :D Pár hete kitört rajtam a láz, szóval.... :D Nekik örülök a legjobban, és száz, hogy imádni fogom :3
    Ismét van kapcsolódási pont az Alkonyattal :P Sia és Ellie Goulding :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, Siára én is emlékeztem (jó, mondjuk az a szám olyan helyen volt, hogy azt nem lehet feledni ;), de Ellie Goulding nem volt meg a fejemben, de akkor ezek szerint ő is közös.

      De örülök, hogy örülsz :)))

      Törlés
    2. Úúú az utóbbi időben énis folyton az Imagine Dragons-t hallgatom.
      Egyébkén Sia-nak azt a számát az Alkonyatból nem lehet elfelejteni (azt a számot is annyira imádom). Viszont Ellie Goulding nekem sem rémlik. :D
      Szóval egész jó az előadók terén a felhozatal (szerintem).

      Törlés
    3. Tényleg Sia...Alkonyat. Jajj azt a dalt imádom, ha azt a hatást itt is elérné:)

      Törlés
  7. Én szeretem Christina Aguilera-t, Sia-t, Ellie Goulding-ot és az Imagine Dragons-t is szóval nekik kivételesen örülök. A Coldplay: Atlas sz elején nem nagyon tetszett viszont, így hogy már egy jópáraszor meghalgattam, kezdek beleszeretni. :))

    VálaszTörlés
  8. vajon a többi csak az album megjelenésekor kerül majd fel netre? mert én már nagyon kíváncsi vagyok az ID és a OM&M számra

    VálaszTörlés
  9. A score-nak nincs meg?:D Én azt nagyon várom. Az előző is nagyon tetszik!!

    VálaszTörlés