2015. december 3., csütörtök

Mellékszereplők: Michelle Forbes gyorsinterjú

A Jackson parancsnokot alakító Michelle Forbes-szal a Jabberjays nevű rajongói oldal egyik szerkesztője készített interjút még A Kiválasztott 2. rész berlini világpremierjén. Nem túl optimális pillanatot választottak a színésznővel való beszélgetésre, mert a háttérben éppen Josh Hutcherson érkezik (nyugi, csak hanganyag van mindenről), de azért a lényeg hallatszik.


Hogyan készültél fel Jackson parancsnok szerepére?
Voltak ugyan edzéseink előtte, de többnyire csak belecsöppentünk az ügyükért küzdő katonák életébe.
Mi volt a legviccesebb pillanatod a forgatás során?
Istenem, abból jó sok volt. Talán az, hogy állandóan elestem, mert nagyon ügyetlen vagyok. valószínűleg nem háborús filmeket kellene forgatnom. 

2 megjegyzés:

  1. Ez tényleg gyors volt:D
    Jó volt egyébként róla is olvasni, a filmben nagyon megkedveltem a karaktert.
    Viszont azt tényleg sajnálom hogy a 451.osztag új tagjait, esélyünk sem volt megismerni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az a baj, hogy ez minden, amit kap az ember, ha bepötyögi Google-n, hogy Michelle Forbes interview. Esetleg más témában van még. Csak nagyon ki akartam rakni tőle is valamit.
      Igen, a 451. osztag tagjai kicsit több reprezentációt megérdemeltek volna, de ami a vérlázító, ugyanez elmondható a Katniss anyukáját 4 filmen át alakító Paula Malcomsonnal. Emlékeim szerint egyetlen interjút sem tudtam tőle/vele/róla fordítani az elmúlt négy év során. És ez azért nem szép.

      Törlés