2017. december 27., szerda

Josh Hutcherson Twitter kérdezz-felelek

Josh-sal még novemberben a Future Man indulása kapcsán készült egy Twitter kérdezz-felelek, ennek kérdéseiből válogatok most. Sajnos Éhezők Viadala kérdések nincsenek is közte, illetve egy csúszott csak be, az is érintőlegesen.

Kép: @jhutch1992


Mi volt a kedvenc tárgyad a gimiben?
Ez most elég furán fog hatni, de az algebra. Ami most már nem menne, de akkoriban nagyon élveztem. Olyan volt, mint a rejtvényfejtés, kirakó. Nagyon szép, egzakt tudomány.

Hova utazol a legszívesebben a világon?
Még nem voltam mindenütt a világon - milyen meglepő. :) De nagyon szeretem Európát, szerintem Spanyolország nagyszerű hely, nagyon élvezetes ott az élet, a barátokkal való kapcsolattartás meg minden.

Mi a legjobb dolog a színészetben?
Sok nagyszerű dolog van benne. Például jó érzés más bőrébe bújni, és olyan dolgokat megélni, amit egyébként nem tapasztalnál meg. És szeretek történetet mesélni, az is jó benne.

Ha nem színész lennél, mivel foglalkoznál?
Egy másik, most már kivitelezhetetlen álmom a focizás, szóval futball játékos lennék vagy szerelő. Szeretek a körülöttem lévő dolgokon dolgozni.

Ha visszamehetnél az időben, hova mennél és mit csinálnál? Kivéve persze, hogy megmentsd az emberiséget a kihalástól.
Ha nem jótékonysági céllal mennék vissza a múltba, akkor az 1960-as, 70-es évek Manhattanjébe mennék, mert ott és akkor nagyon klassz dolgok történtek a zenei életben.

Honnan hallottál a szerepről és volt-e meghallgatás vagy sem?
Seth Rogennel [rendező] dolgoztunk együtt a Disaster Artist című filmen és ott kérdezte, részt vennék-e a következő munkában. Mire én: naná, miért is ne?

Mi tetszett meg ebben a projektben?
Hogy olyasmi volt, amihez hasonlót nem csináltam korábban, illetve együtt dolgoztam Seth Rogennel a Disaster Artistban és ott nagyszerű volt. Továbbá itt egy igazán eredeti karaktert alakíthatok és sok izgalmas elemet vittünk a sorozatba a 80-as évekből.

A meztelen jelenetben használtatok-e testdublőrt?
Igen, sokat tanakodtunk előtte, hogyan csináljuk, hogy - úgyszólván - ízléses legyen a jelenet, de végül egyfajta egyveleg lett. Részben én látszom, részben a kamerabeállításokkal játszottunk, de volt testdublőr és műszervek is.

Szeretsz-e videójátékozni?
Igen, eléggé szeretek. Nem játszom nagyon gyakran, bár a forgatás előtt belemélyedtem egy-egynek a világába, aztán öt órával később vettem észre, hogy elment az idő.

Képzeld el, hogy Tiger és Katniss megküzdenek egymással. Szerinted melyikük győzne és kinek szurkolnál?
Ez egy kegyetlen kérdés. Tiger egy jövőbeli hős, aki az egész életét azzal tölti, hogy jövőbeli fegyverekkel harcoljon. Ez nem lenne igazságos. Nem egy egyenrangú csata lenne. Erre nem válaszolok.

Mit gondolsz, megváltozik-e Josh (a főszereplő karakter) élete a kaland után?
Igen, sokkal magabiztosabb, bátrabb lesz és megtanulja, hogy fel kell áldoznia magát, hogy igazi hős legyen.

Ha lenne lehetőség egy második évadra, elvállalnád-e?
Én nagyon odáig lennék egy második évadtól. Ami nagyon klassz ebben a sorozatban, hogy ez egy időutazás, szóval igazából bármikor mehetnék bárhova. Tehát lenne lehetőség egy második évadra, ami őrület és én nagyon boldog lennék, ha megcsinálnánk.

Tudom, hogy a Future Man egy olyan vígjáték, amely az ember szórakoztatására szolgál, mégis mit mondanál, mi volt a legnagyobb tanulság a forgatás során, mi az amit magaddal viszel a sorozatból?
Vannak a Future Man-ben is komoly, átfogó témák, szó van benne arról, milyen, amikor a társadalomban az emberek megalázzák egymást. Josh mindvégig az emberségességet tartja szem előtt, szóval ez egy nagyon érdekes tanulság.

Mit szeretnél karácsonyra?
Azt kell, hogy mondjam, én igazi Grincs vagyok, nem igazán szeretem a karácsonyt. Sose voltam az a fajta gyerek, aki azért sír, hogy "ezt akarom, ezt akarom". Szerintem ez az ünnep egy olyan gépezet, amely mindannyiunk felett átveszi az irányítást.
Forrás: @jhutch1992

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése