2017. június 22., csütörtök

Ez történt az elmúlt évek június 22-éin + Filmajánló

Ad hoc eszembe jutott, hogy valamelyik nyáron ezidőtájt valamikor még igyekeztem úgy szervezni a programomat, hogy délután gépközelben lehessek, hogy ha valamiféle hírt meg kellene osztani az érdeklődőkkel. Ez adta az ötletet, hogy felidézzem, vajon milyen cikkekkel is jelentkeztem az elmúlt években ezen a napon... 

2012. június 22-én azt vártuk, hogy elkezdjék lassan bejelenteni, kik is alakítják majd a főbb szerepeket a sorozat második filmjében, a Futótűzben. Az első részt épp három hónappal korábban mutatták be, az már lecsengett, ám a bizonytalanság miatt a második filmet csak később, 2012. őszén kezdték el forgatni. Ekkor júniusban a Johanna-jelöltek hírei kaptak szárnyra. Éppen öt éve arról számolhattam be, hogy a legfrissebb pletykák szerint Mia Wasikowska és Zoe Aggeliki is versenyben vannak Johanna szerepéért.


Nos, így utólag Jena Malone alakításának ismeretében bátran állíthatjuk, hogy helyes döntés volt inkább egy gyakorlott, vagány színésznő kezébe adni a karaktert.



2013-ra már erősen folyamatban volt a Futótűz utómunkálatainak elvégzése és útjára indult a promó is. Tavasszal már egy előzetest is láttunk a filmből, de - nyilván - azóta újabbra vágytunk. A nagy felhajtás övezte sorozatok promójában a Naaagy San Francisco-i mozis találkozó a Comic Con adott helyt, ám 2013. június 22-én azt az infót kaptuk, hogy sajnos abban az évben nem kapunk előzetest a Futótűzről ezen a rendezvényen. Ez a hír sem bizonyult igaznak :) 
EZT az előzetest ugyanis a 2013-as Comic Conon láthattuk. Hja, azok a szép idők:



Mivel A Kiválasztott filmeket közvetlenül egymás után forgatták 2013. őszétől 2014. nyaráig, épp ekkortájt értek a forgatási munkálatok végére. Ennek kapcsán készítettem egy bejegyzést a közösségi médiát aktívabban használó színészek zárógondolatairól, amelyet épp 2014. június 22-én posztoltam. De durva is, hogy már három éve merült fel először a búcsú gondolata!

Sam Claflin (twitter):
Csak hatalmas köszönetemet szeretném/kell kifejeznem mindenkinek (stábtagok, szereplőtársak és rajongók) akik ilyen hosszú időn keresztül ilyen keményen dolgoztak, hogy azzá tegyék az Éhezők Viadala élményét, ami. Azt is köszönöm, hogy megbíztatok bennem annyira, hogy a részesévé válhattam. Kiváltságosnak és szerencsének érzem magam és hatalmas megtiszteltetés számomra, hogy ilyen sok szenvedélyes és tehetséges emberrel osztozhattam ebben a lehetőségben. #álommunka
Az előző évhez hasonlóan ekkor is előzetest vártunk, ám ekkor nehezebb helyzetben voltunk, hiszen még egyáltalán nem láttunk mozgóképes anyagot A Kiválasztottból. Ekkor még nem sejtettük, hogy ennek PR okai is vannak, hiszen, ahogyan Katniss eltűnt a nemzet elől a 13. körzetben, így a Futótűz után (részben persze a két Kiválasztott film forgatása miatt) mi is csak lassanként láthattunk részleteket a filmből. 2014. június 22-én pletykaszinten merült fel, hogy következő héten talán érkezik egy előzetes, de akkor már hinni sem mertünk benne. Ez a hír ezúttal azonban helytálló volt, bár ekkor még nem előzetest, csak egy promóanyagként funkcionáló propagandavideót kaptunk néhány nappal később. Ez volt az:



Két éve már az utolsó filmet vártuk érdeklődéssel és ekkorra ezúttal volt hivatalos előzetesünk. Ezidőtájt épp csönd volt promófronton, ám egy rajongói előzetest ezen a napon is tudtam kitenni:


Tavaly már csak visszaemlékezős anyagot tudtam kitenni, a Futótűzben található hibákról, akit érdekel ITT nézheti meg.

Idén pedig Stanley Tucci rajongóinak figyelmét szeretném felhívni, hogy ne felejtsék el, hogy mától nézhető meg a mozikban a Transformers: Az utolsó lovag című film, amelyben Stanley Tucci és egyébiránt Sam Claflin felesége Laura Haddock is szerepel. Előzetes ITT.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése