2017. január 28., szombat

Budapesten is lesz állomása James Newton Howard koncertkörútjának

Újabb izgalmas hírem van számotokra!

Ha emlékeztek, még tavaly beszámoltam róla, hogy Az Éhezők Viadala zeneszerzője, James Newton Howard idén novemberben egy 20 állomásos európai koncertkörúton vesz részt. Akkor még úgy tűnt, hozzánk legközelebb Bécsben lesz meghallgatható a koncert, ám a 24.hu arról számol be, hogy már rögtön a koncertturné második állomásaként, 2017. november 5-én 19:30-tól a Papp László Budapest Sportarénában is fellép James Newton Howard és zenekara.

Íme egy ajánlóvideó, ami zeneileg 1:40-től már végig Éhezők Viadala és onnan képileg is többször felbukkan a sorozat.


Aki pedig menne, az ITT vehet jegyet online 10.000 és 25.000 Ft közötti árakon.

3 megjegyzés:

  1. Úristen, de jó! Hans Zimmer lesz februárban Pécsett, akit szintén szeretek, de pont azon keseregtem, hogy JNH-nak jobban örülnék, erre tessék! :)
    Ha lesz már műsor-terv, és sok THG szám lesz, akkor esélyes, hogy benevezek rá! :)
    Köszi az infót, ebből látszik, hogy még 1 évvel a filmek után is érdemes erre járni!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. :)) Pontosan ez a célja jelen pillanatban az oldalnak.
      Marhára ritkán jelenik már meg tartalmas, izgalmas, minket érdeklő infó, de ami igen, az meg olyan bosszantó lenne, ha lemaradnánk róla. (Oké, nem a THG sminkekre gondolok, az engem se hat meg amúgy, de mégis csak a témához tartozik.)
      Ezen a programon most én is agyalok, de irgalmatlanul drága viszont. Na, mindegy, valamilyen irányban majd csak elszánom magam.

      Törlés
    2. Én úgy gondolom, hogy minden témába vágó cikknek helye van itt, legyen az akár csak egy smink-kollekció megjelenése. Hiszen sok újdonság már valóban nincs a könyvek/filmek körül, de még így is zseniális, hogy mennyire tartod az oldal színvonalát!
      A koncert pedig pont a születésnapom másnapján lesz, lehet ezzel lepem meg magam. :)

      Törlés