2016. október 1., szombat

Jennifer Lawrence nyereményjáték - eredményhirdetés

Ééééés elérkezett a pillanat, hogy örömmel jelentsem be a nyereményjáték sorozat győztesét!!

Mielőtt azonban erre rátérnék - ahogyan azt a kereskedelmi TV-kben is szokták - következzen egy kis időhúzás, de nyugi előbb csak az utolsó fordulóról írok és kicsit lejjebb úgyis megtaláljátok nagybetűvel a nyertes nevét és a játék ponttáblázatát is.

Az utolsó kérdésre mindösszesen 10 válasz érkezett, ráadásul azt sem tudtam mindet elfogadni sajnos. A kérdés az volt, hogy Melyik Éhezők Viadala szereplőtársával szerepelt már korábban közös filmben Jennifer Lawrence?
Én arra gondoltam, hogy Paula Malcomsonnal voltak láthatóak a Döglött Akták egyik epizódjában, ráadásul szintén anya-lánya szerepkörben. Néhányan azonban a Serenát említettétek, amelyben pedig Toby Jones-szal szerepel együtt, én pedig bevallom, ez nem jutott eszembe, amikor feltettem a kérdést. Bár a 'korábban' szócska miatt akár kötözködhetnék is, nem gondolnám, hogy fair lenne, így aztán ezeket a megoldásokat is elfogadtam.
A Woody Harrelsonnal alakít a Glass Castle című filmben választ azonban nem tudtam elfogadni, mert a Nemzetközi Filmes Adatbázis (IMDb) szerint a Glass Castle-ben Woody Harrelson valóban szerepel, Jennifer Lawrence-nek azonban nyoma sincs. Ráadásul a filmet csak jövőre mutatják be, így aztán a kérdésben szereplő múlt idővel ez azért még kevésbé lenne összeegyeztethető. 

A kialakult végeredmény alapján a posztert Forgó Judit nyerte! 

Judit, szívből gratulálok, az alábbi posztert kapod meg hamarosan, ha postacímedet elküldöd a hungergames111 kukac freemail.hu címre, hogy továbbíthassam a poszter felajánlójának, Orsinak!

Bár már láttátok párszor, de kiteszem utoljára is Judit nyereményét, amely ez a poszter lesz:


Az ugrás után megnézhetitek a részletes ponttáblázatot, amelyből kiderül, hogy iszonyú szoros volt a verseny, hiszen Judit az utolsó fordulóban előzte meg az utolsó előtti helyezettet!



Kérem, ha valaki esetleg úgy véli, hogy elnéztem egy pontját vagy válaszát, jelezze kommentben, utánanézünk.

Örülök, hogy ilyen sokan játszottatok, remélem, azért jól szórakoztatok !!

6 megjegyzés:

  1. Köszönjük a lehetőséget és gratulálok Juditnak! :)

    Bori

    VálaszTörlés
  2. Igen, köszönjük a lehetőséget, izgi játék volt. :)
    És köszönöm szépen, Bori :D

    VálaszTörlés
  3. Hát nekem fenomenális volt ez a játék. Én nagyon élveztem, habár a netemet jól leszedte a sok-sok frissítgetés, de megérte, mert izgalmat csempészet a mindennapjaimba.
    Azért látszik, hogy a végén bekeményítettem :D
    Köszönöm neked Ancsi, amiért ilyen lehetőség elé állítottál minket és gratulálok mindenkinek, főleg a győztesnek.
    Kemény Viadal volt, méltó Kiválasztottakkal és nagyszerű Játékmesterrel :)

    VálaszTörlés
  4. Én örülök, hogy játszottatok és hogy azért többen élveztétek is :)

    VálaszTörlés
  5. Nagyon köszönöm a játékot Ancsi, még ha nem nyertem akkor is

    VálaszTörlés
  6. Köszönöm a játékot Ancsi! És gratulálok Judit! :)

    Wehovszky Kíra

    VálaszTörlés