2016. szeptember 8., csütörtök

Így szereti egymást Jennifer Lawrence és Woody Harrelson

Újabb véletlen - talán a múltkori Jennifer idézetes cikkhez kerestem képet, amikor megtaláltam ezt a cikket, de úgy éreztem, kár lenne veszni hagyni. :) A Vanity Fair még 2014. októberében gyűjtötte össze Jennifer Lawrence és Woody Harrelson egymásra vonatkozó nyilatkozatait. És bár oké, a szex-hintás megismerkedést már olvashattuk párszor, azért én nem hagyom ki most a cikk elejét sem, különösen, hogy Woody Harrelson is kiegészíti a hallottakat, őt pedig viszonylag kevésszer hallottuk megszólalni a sorozat ideje alatt.


Woody Harrelson: Amikor megismerkedtünk, abban a hippi buszban voltam, amit én "Anyahajó"nak hívok. Én benn voltam - nem emlékszem már, mit csináltam, de mindegy is, lényeg, hogy benn voltam, és hallom, hogy valaki jön felfelé a lépcsőn. Előbb hallottam Jen hangját, mint hogy megláttam volna őt... [Vanity Fair]

Jennifer Lawrence: Nagyon izgultam [hogy megismerhetem Woody-t]. A lakókocsimban gyakorolgattam, hogy hogy mutatkozzak majd be, mert nem tudtam eldönteni, hogy hogy kezdjek bele. Úgy, hogy "Helló, mi a helyzet, én vagyok Jen!" vagy "Helló, Woody, hatalmas megtiszteltetés, hogy megismerhetlek, Jennifer vagyok." [Entertainment Weekly]

Woody Harrelson: Erre ő azt mondja, "Helló, Woody. Jen vagyok. Csak azt akartam mondani..." ekkor láttam csak meg egyáltalán, neki pedig az első ami feltűnt, hogy van egy jóga hintám. Mire Jen, "Az ott egy szex-hinta?" Én meg azt válaszoltam, "Nos, akár az is lehet." ... Mintha nem lenne szűrője. Én pedig imádom ezt az emberekben. Persze nyilván van olyan, akiben nem, de neki nagyon jól áll. [Vanity Fair]




Jennifer Lawrence Woody Harrelson karakteréről: Haymitch ez a részeges, láthatóan nemtörődöm fickó, közben meg Woody-nak vannak a legkedvesebb, legaranyosabb szemei. Amikor ránéz az emberre és az ember látja őt a kamera felvételén, csak a szeretet, a gyengédséget és a törődést látja. Persze tud olyan csúnyán nézni és beszélni, mint Haymitch, de a szeme elárulja. [Entertainment Weekly]

Woody Harrelson: Jen egy mélyérzésű lány... mindent nagyon mélyen át tud érezni. És amint érez valamit, azonnal reagál rá, és tudod, ez kicsit olyan, mint a gyerekeknél, mert egy gyerek mindig azonnal reagál, míg egy felnőtt esetében van egy kis késlekedés... Jen nagyon őszinte, ez valami csodálatos. [Vanity Fair]

Jennifer Lawrence: Woody Harrelson az egyik legközelebbi barátom a világon. [Vanity Fair]

Woody Harrelson: Őt szeretem egyik legjobban ezen a bolygón, és el nem tudom képzelni az életemet nélküle... Ha belegondolok, hogy elsőre visszamondtam Az Éhezők Viadalában való szereplést, és Gary Rossnak kellett rábeszélnie, hogy mégis belemenjek, úgy gondolok magamra, mintha bárminél többet veszítettem volna - persze minden más szempontból is élmény Az Éhezők Viadala részesének lenni, de Jen valami elképzelhetetlen. [Vanity Fair]

Jennifer Lawrence: Ők ketten [Woody Harrelson és Lenny Kravitz] olyan különösek, mert általában ha az ember híres emberek körében van, eszébe sem jut ellazulni, de ők mindketten olyan nyugalmat sugároznak magukból. [Den of Geek]

Woody Harrelson: Be kell vallanom, ez elég tahóság tőlem, de néha meg szoktam próbálni megnevettetni a másikat a jelentének felvétele alatt. De Jent egyszerűen képtelenség, nem lehet, annyira beleéli magát. És tényleg, valahányszor megpróbáltam, csak magamat szégyenítettem meg, mert olyannyira a jelenet bűvkörében élt; szóval csak én éreztem rosszul magam, hogy én viszont kívül vagyok a jeleneten. [Vanity Fair]


Jennifer Lawrence: Woodyval soha nem beszélgettünk a színészkedésről. Nagyon hasonlóak vagyunk. Francis Lawrence mindig velem poénkodik, mert képes vagyok úgy megjelenni a forgatáson, hogy fogalmam sincs, mit csinálunk aznap vagy hogy egyáltalán, mi a szövegem. Ezért aztán reggelente küldött egy SMS-t: "Van elképzelésed arról, mi jön ma? Nincs? Na jó, hadd mondjam el." Tavaly Woody is így fogalmazott: "Istenem, soha nem dolgoztam még olyasvalakivel, aki azt érezteti velem, hogy nagyon keményen dolgozok!" [Vanity Fair]

Woody Harrelson: Láttam, amint a legnagyobb színésznők közé érik [Jen] a világon. És megdöbbentő számomra, hogy mennyire meg tudta tartani az alapvető értékeit, hogy milyen csodálatos lelke van, tudod, olyan, amely mindig törődik a másikkal. És hogy mindvégig benne volt mindenféle olyan dolgokban, amellyel másokon segít, ilyeneket is csinál. Igazi anyatípus bizonyos értelemben. Szerintem nagyszerű anya lesz majd belőle. [Vanity Fair]

Jennifer Lawrence: Woody maga a tökéletesség. [Entertainment Weekly]

Woody Harrelson: Megemelem a kalapom előtte, mert az emberből könnyen seggfej válik, ha olyan nagy figyelmet kap és olyan sokan mondják neki, milyen nagyszerű. Tudod, nem az a szörnyű, ha azt mondják mások, mennyire jó vagy, hanem az, ha elkezded elhinni. [Vanity Fair]

Jennifer Lawrence: Az volt a kedvencem, amikor Woody Harrelson az én egyik haspólómban volt... Nagyon melege volt [egy buliban] és kölcsön akarta kérni az egyik pólómat, mert rajta egy polár felső volt, és az egyetlen dolog, ami ráment, egy bő haspóló volt. És az volt a legjobb az egészben, hogy senki se szólt be érte. Az egész buli alatt senkinek nem volt egy szava sem. Legfeljebb annyit mondtak, "Igen, Woody haspólóban van." [People]

Woody Harrelson: Jenniferben nyoma sincs az arroganciának... Nem próbál jobb képet mutatni magáról vagy olyasvalakinek mutatni magát, aki nem ő. Ő tényleg őszinte. Ő egyszerűen egy marhára csodálatos kentucky-i csaj, aki nagyon tehetséges. [Rolling Stone]

Jennifer Lawrence: [Egy buli alkalmával én és Woody] elkezdtünk egy Sancheznek nevezett játékot, amikor csettintettünk egyet és elhúztuk a kezünket a másik arca előtt. Szóval megnyaltuk az ujjunkat és csettintettünk. Valaki közben áthívta Woody feleségét, aki egy barátnőjével jött és mindketten szép ruhában és magassarkúban voltak. Amikor beléptek én épp Woodyt kergettem a kanapé körül. Ugráltunk át a kanapén és Woody épp egy zoknit próbált letuszkolni a torkomon. Szóval jól éreztük magunkat. [Vanity Fair]

Woody Harrelson: Igazi egyéniség. Annyira önmagát adja. [Vogue]

Jennifer Lawrence - válaszul a ki az Éhezők Viadala szereplőgárdájának kulcsfigurája kérdésre: Woody. Imádom Woody-t. [Vanity Fair]

Forrás: Vanity Fair

3 megjegyzés:

  1. Ez nagyon jó cikk volt, köszönjük! :)

    VálaszTörlés
  2. Már azt régebb óta is meg akartam kérdezni, de most pont a témába vág: Woddy hogyhogy nem vett részt a premiereken, ha meg igen, akkor meg pizsamában?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ezt én magam sem tudtam sosem, nem találtam erre vonatkozóan semmilyen infót.

      Pizsamában amúgy nem premieren jelent meg, hanem a párizsi premier előtti fotózáson :) de az valami poén volt csak részéről szintén.

      A legvalószínűbb, hogy csak arról van szó, hogy a premierek idején Woodynak esetleg más filmes kötelezettségei lehettek.

      Törlés