2016. június 11., szombat

Alexander Ludwig nem bánja, hogy nem kapta meg Peeta szerepét

Az Entertainment Tonight beszélgetett Alexander Ludwiggal, legújabb filmjének, a Blackway-nek a megjelenése kapcsán. Az alábbi videóban ebből a filmből és a Vikingekből is láthattok képsorokat.


Egy ponton felvetődik, hogy Alexander sokáig komolyan versenyben volt Peeta szerepéért Az Éhezők Viadalában, ám azt végül Josh Hutcherson kapta meg. Így nyilatkozik erről Alexander:

- Amikor megismerkedtem Garyvel [Gary Ross, Az Éhezők Viadala rendezője], megmutatta nekem a forgatókönyvben Cato szerepét és megkérdezte: "Meghallgathatnánk erre is?" Mire én, "Persze, mindig is bírtam a rossz fiúkat, jó móka lenne!" - mondta. - Amikor aztán elolvastam, az járt a fejemben, "Basszus, ez így egyszerűen tökéletes." 
- Nagyon örülök, hogy végül így alakult. - teszi még hozzá a témával kapcsolatban.
Forrás ET Online

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése