2016. május 26., csütörtök

Liam Hemsworth gyorsinterjú

Ráadásul még 2012-ből a Feláldozhatók 2. része kapcsán került elő ez a rövidke anyag, de nem találom az oldalon, meg nem is emlékszem rá, szóval biztos nem volt. Úgyhogy most ezt szeretettel a kislétszámú Liam-tábornak :)



1. Kitől szoktál tanácsot kérni?
Legtöbbször, ha pácban vagyok, valamelyik bátyámat hívom fel. Általában van a tarsolyukban valami felemelő tanács. Egyikük hat és fél, másikuk nyolc évvel idősebb nálam, szóval bármi gondom is van, ők már jóeséllyel túl vannak rajta.

2. Van-e valami csajos szokásod?
Szeretek üldögélni a kanapémon és filmezni. Mondjuk nem tudom, ez mennyire csajos. Szeretem, ha masszírozzák a lábamat. Képes vagyok bárkit rávenni erre, aki a legközelebb van.

3. Valami rejtett tehetséged?
Igazán gyorsan futok. Senki nem tud elkapni - nagyon gyors vagyok. És jól is főzök, bármilyen olasz kaját megcsinálok, mondjuk spagettit vagy pizzát. Középiskolás éveim során tanultam meg főzni.

4. Mi a legjobb módja, hogy kibékülj a másikkal egy veszekedés után?
Képzeld magad a másik helyébe, az mindig segít. 

5. Hiszel az első látásra szerelemben?
Igen.

Gyorstüzelés
Kedvenc női testrészed? Szemek
Sminkkel vagy természetesen? Természetesen.
Mit énekelsz a zuhany alatt? Valamit a Guns N' Roses-tól.
Mi az álommeló számodra? NBA-játékos.
Mi a titka a boldog kapcsolatnak? A feltétel nélküli szerelem.
Forrás: Women's Health

1 megjegyzés:

  1. Bár a filmben Peeta párti vagyok teljes mértékben, Liam megnyilvánulásai mindig nagyon szimpatikusak számomra. Most is. :)

    VálaszTörlés