2016. január 30., szombat

Új rovat: Egyszer a jövőben

Van egy Tumblr oldal az internet sűrűjében, amelynek szerzője fiktív gif sorozatokat jelentet meg időről időre Katniss és Peeta jövőjéből. Először csak egyet láttam belőle és tettem félre a szűkösebb, utolsó filmet követő időszakra, aztán találtam még egyet. Amikor a múlt héten immáron a harmadikba futottam bele, úgy döntöttem, feltúrom a netet és utánakeresek, van-e még. Most több, mint 10-et tettem el, és nyilván, ha elég időm lesz rá, találok még belőlük. Szerintem szeretni fogjátok, mert kedves képsorozatok, viszonylag jó minőségű szerkesztéssel és a filmekben nem látott szereplők is elég jól eltaláltak ;)

A rovattal hetente kétszer, szerdánként és szombatonként jelentkezem, amikor nincs akkortájt valami fontosabb fennforgás. :)

- Készítettem egy falfestményt a nemrégiben felépített iskola falára,
szerintem a gyerekeknek tetszeni fog.
- Mindig megtaláltad a módját, hogy ne feledkezz meg a gyerekekről.

- Mindig is szerettem a gyerekeket.
- Örülök, ha még mindig így van... Mert most már neked is van egy.
- Nem értem, miről beszélsz, Katniss.

- Terhes vagyok.

Forrás: Unicorn-feelings Tumblr

3 megjegyzés: