2015. december 11., péntek

Peeta

Az Éhezők Viadala Twitter profilján továbbra is záporoznak a filmes képek, montázsok, idézetek. Ezek nagyrészt már látottak, ismétlődőek és amúgy sem tervezem egyfajta másolatként újra megjeleníteni mindegyiket, de amikor valamelyik valamiért megtetszik, azt megosztom. Most például ezt, mert ez a pillanat engem a filmben nagyon megérintett. Talán az első olyan momentum volt, amikor Katniss közelíteni kezdett Peetához.

"Festő vagy. És pék. Szeretsz nyitott ablaknál aludni. Cukor nélkül iszod a teát. És mindig dupla csomót kötsz a cipőfűződre."

2 megjegyzés:

  1. Szia. Nem akarok kukacoskodni, de a fejléc alatti szöveget olvasva eltartott pár pillanatig mire rájöttem, hogy mi is az a fejlés. Lehet, hogy csak az én szememet szúrta ki, de gondoltam szólok. :) Egyébként ez tényleg nagyon jó kép. ^^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Sőt, már én is láttam, csak elmaradt, hogy javítsam. :)
      De most megtettem.

      Törlés