2015. november 20., péntek

Viszlát, Gale! - Liam Hemsworth ezzel a fotóval búcsúzik

Hát, halljátok, elő a zsepikkel. Liam Hemsworth a következő képpel és üzenettel búcsúzik a sorozattól.


"Szomorú, hogy ez A Kiválasztott 2. rész utazás a végére ért. 
Nagyon hálás vagyok, amiért ilyen nagyszerű barátokra tehettem szert
és szerencsés, hogy ilyen csodálatos rajongókra is.
Szeretlek Titeket, srácok és remélem, tetszik a film."


Valóban keserédes élmény, hogy vége immáron a promónak is, lassan önálló életet él a film és elcsendesedik a film körüli pörgés. Nekem ugyan még Liam-ről is van félretett cikkem, interjúm, szóval mi még nem búcsúzunk tőle teljesen. Aki pedig arra szeretne visszaemlékezni, milyen is volt az út eleje, az oldalra kitett első forgatási képet és stillt ITT láthatja Liamről.

2 megjegyzés:

  1. Hát, szomorú vagyok. :( Ez az ölelős fotó nagyon megható. Letudták a kötelezőket, ezek után már csak rajtuk múlik, lesz-e folytatása a kapcsolatuknak. Bízom benne, hogy igen!

    VálaszTörlés
  2. Én is remélem hogy jól meglesznek.

    VálaszTörlés