2015. november 21., szombat

Mellékszereplők: Stef Dawson interjú

Annie Cresta szerepe végül eléggé meg lett kurtítva a sorozatban. Nem tudom, miért gondoltam, hogy komolyabb szerepe lesz, de végül az utolsó három filmben egy-egy jelenet (na, jó, az utolsóban kettő) láthattuk a karaktert. Azért egy interjút/cikket hoznék róla is.


Ne számítsunk happy endre Az Éhezők Viadala franchise végén, figyelmeztet minket Stef Dawson színésznő. A népszerű ifjúsági sorozat akciódús befejezése csütörtök óta látható a mozikban.

- Tényleg szívet tépő, hogy a sorozat a végéhez közeledik és az is, amin a karakterek keresztülmennek. - mondta Stef Dawson.
- Ez egy nagyon sötét világ, de azért van benne csipetnyi remény. Határozottan megszakad a szív.
Az utolsó film eseményei minden bizonnyal sokkolni fogják azokat a mozilátogatókat, akik nem olvasták Suzanne Collins regényeit, amelyek alapján ezen filmek készültek. 
- Hihetetlenül keserédes - mondta Dawson.
- Mindenki számára csodálatos volt ez az élmény és mindenki életében nagyon fontos szerepe lett a sorozatnak. Szomorú, hogy vége, ugyanakkor csodálatos érzés, hogy végre a világ is szemtanúja lehet a történet befejezésének. 

Dawson Annie Cresta, az egykori Viadal-győztes szerepét alakítja, akit a második filmben, a Futótűzben ismerhettünk meg és akiben a Viadal nagyon súlyos lelki sebeket hagyott.
- [A Futótűz forgatása során] úgy éreztem magam, mint az új gyerek az iskolában, de mindenki nagy szeretettel várt és azonnal befogadtak az Éhezők Viadala családba. - mesélte Dawson.


Stef Dawon és Sam Claflin karaktere az utolsó részben összeházasodik.
- Sam és én nagyon gyorsan megtaláltuk a közös hangot. - mondta Dawson. - Azonnal összebarátkoztunk. Az ő brit- és az én ausztrál humorom remekül kiegészítették egymást.

Miközben a lázadók felkészülnek, hogy végigsöpörjenek a Kapitóliumon, Dawsonnak a franchise legismertebb színészeivel, köztük Julianne Moore-ral és Woody Harrelsonnal is lehetősége nyílt közös jelenetben játszani. 
- Néhány jelenet, amiben szerepeltem, nagyon nagyszabású lett, nekem pedig lehetőségem nyílt közelebbről megismerkedni színésztársaimmal a felvételek szünetében. - mondta. - Úgy nőttem fel, hogy az ő előadásaikat néztem, most pedig csodálatos embereket ismertem meg bennük. Nagyon jó volt.

A canberrai születésű Dawson eredetileg képzett klasszikus énekesnő, ezen kívül pedig díjnyertes lovas. Amikor kiválasztották Éhezők Viadala-beli szerepére, még csak alig 100 követője volt Twitteren, mostanra ez a szám 25.000-re duzzadt. 
- Imádom, hogy sokakkal személyesen is megismerkedhetek és jó érzés tudni, mekkora hatással vagyok mások életére. 
Majd zárásként hozzátette:
- Nagyon jól esik a rajongók támogatása.
Forrás: Sunshine Coast Daily

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése