2015. november 22., vasárnap

Mellékszereplők: Patina Miller a Kiválasztott filmek forgatásáról

Már többször jeleztem, hogy nekem komolyabb igényem lett volna arra, hogy a mellékszereplőket is propagálják kicsit a sorozatból. Méltán imádjuk a sorozat főszereplőit és minden mennyiségben örülünk nekik is, de a mellékszereplőinkre is kíváncsiak vagyunk. Én minden bizonnyal.


Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott 2. rész november 20-i mozis megjelenését a film szereplői is nagyon várták. Nemrégiben beszélgettünk Patina Millerrel, aki a 8. körzet lázadóinak vezetőjét - Panem későbbi elnökét - Paylor parancsnokot alakítja a disztópikus sorozat utolsó két filmjéből.
- Nagyon szürreális - mondta Miller az Instyle-nak - Nagyon szomorú vagyok, amiért véget ér, de izgatott vagyok, hogy az emberek is láthatják végre a filmet, mert nagyon emlékezetes. 



Ez azt jelenti, hogy vannak meglepetések a tarsolyban még azok számára is, akik olvasták a könyveket és tudják, hogy ér véget a sorozat.
- Szerintem az emberek levegőért kapkodnak majd. - mondta Miller. - Sok akció és rengeteg érzelem van benne és a film tényleg nagyon könyvhű - de egyszerűen még érzelemgazdagabb. - A stáb keményen dolgozott azon, hogy az utolsó film méltó legyen a könyv és az előző filmek sikeréhez. - Minden résztvevő a maximumot igyekezett kihozni magából.


Miller kedvenc pillanata a forgatáson az volt, amikor "A Kiválasztott 1. részében robbantanak a körzetemben." - mondta. - A stáb nagyon profi és én egyedül ezen alkalommal dolgozhattam együtt mindenkivel a forgatás során, többek között Jenniferrel és Liammel is. 

Miller persze azt is elárulta, hogy A Kiválasztott 2. részének forgatása során melyik jelenet felvételét élvezte a legjobban.
- Az egyik kedvenc jelenetem felvétele során Julianne Moore-ral és Woody Harrelsonnal szerepeltem együtt. - mesélte a színésznő. Harrelson ráadásul mély benyomást tett rá. - Ő a világ legviccesebb pasija.

Harrelson [ahogy arról már sokat hallhattunk] folyamatosan szórakoztatta a társaságot a felvételek szüneteiben.
- Rengeteget énekeltünk és volt, amikor megtréfáltuk egymást. - mondta Miller. Persze nem egyedül neki volt remek humorérzéke. - A srácok a forgatáson mind nagyon poénosak voltak.
Forrás: Instyle

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése