2015. november 19., csütörtök

Képek és videó A Kiválasztott 2. rész New York-i premierjéről

Az utolsó napokban csak kiderült egy New York-i premier léte is, ez tegnap este került megtartásra. Itt már nem jelentek meg túl sokan, viszont láthattok egy-két mellékszereplőt, sőt főszereplőt is majd, akit a Los Angeles-i premieren nem.



Jennifer Lawrence picit túl sötétre sikeredett, nekem Josh inge sem eléggé konvencionális, de olyan érzelmes hangulatban vagyok, hogy képes vagyok megbocsátani neki ;)

Most, hogy kénytelen vagyok belátni, hogy Katniss nem Gale-t választotta, úgy döntöttem, a srác megkaphatja Cressidát. Úgyis klasszul összemelegedtek az elmúlt két rész során ;)
A képeken Liam Hemsworth és Natalie Dormer.

 Finnick és Annie avagy Sam Claflin és Stef Dawson.

Elnöki szerepekben: Julianne Moore és Donald Sutherland, aki rengeteg premieren képviselte a sorozatot.

Paylor parancsok/enök szerepében Patina Miller és a Johannát alakító Jena Malone is megjelent New Yorkban.

Francis Lawrence a szokásos terpeszben, Nina Jacobson pedig egy újabb trampli csizmában állt ki a sorozat mellett :)

Sarita Choudhury, aki Egeria szerepét alakította az utolsó két filmben és Nelson Ascencio, aki Flavius volt az első kettőben.

Jó látni, hogy ezek a lelkes fiatal színészek egy kölcsönös szereteten és elismerésen alapuló jóbaráti viszonyban vannak tiszteltre méltó szereplőtársukkal.


Van egy - amúgy hang nélküli - B-Roll videónk is a vörösszőnyegen zajló eseményekről.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése