2015. október 23., péntek

Frissítve: Új Peeta kép egy kinti újságból

UPDATE! Cseréltem a képet egy jobb minőségű verzióra és azóta az is kiderült, hogy a kép a J-14 magazinban látta meg a napvilágot! Sőt, az ugrás után immáron az újság két oldalnyi Éhezők Viadala anyagát is láthatjátok. Ezen kevés a szöveg, nem gondolom fordítani, bár nyilván, ha van rá komoly igény, nem zárkózok el a dolog elől, de ezen kívül rengeteg más cikken is igyekszem dolgozni, hogy tudjatok mit olvasni. Sam Claflin, Josh Hutcherson interjú és egy újabb cikk is várható, és videóinterjúk is vannak raktáron.

Nem túl jó minőségű, viszont annál izgalmasabb, de leginkább spoileres az a kép, amelyen Peeta látható nem túl jó állapotban a 13. körzet kórházában Primmel. Aki nem szeretne ilyen szintű képi információkhoz jutni, az ne kattintson, aki bírja a dömpinget, az igen.




Forrás: J-14

4 megjegyzés:

  1. Azta... 5 perccel ezelőtt láttam We heart iten, de azthittem csak egy fandmade hülyeség és most kiderül hogy eredeti.... Hogy engedhették be Primet Peetához? Amikor a könyvben pont az van hogy elkellvele feledteti mindent ami Katnissre utal? Amúgy gyönyörű kép, kàr hogy a minőség nem az igazi.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez egyelőre egy kinti újságból van. Előbb utóbb ki fog jönni HQ-ban is, de tartottam annyira izgalmasnak, hogy a gyönge minőségű verziót is megosszam.

      Törlés
  2. Szerintem is nagyon jó kép
    de engem kicsit elszomorit igy látni Peetát:-(

    VálaszTörlés
  3. Annyira kívancsi voltam, hogy ezt a részt hogyan fogják megoldani, hiszen Delly (ha jól emlékszem, így hívták) csak a könyvben szerepelt. Valahogyan nem pont Primre számítottam.

    VálaszTörlés