2015. október 23., péntek

Magyar nyelvű banner, poszterek és vetítési infók

Ránéztem ismét a film hivatalos oldalára a magyar forgalmazó, a Forumhungary oldalán és kincsesbányára bukkantam.

Először is találtam egy csodálatos magyar nyelvű bannert, íme:


A filmről - a részletes szinopszison és a szereplőgárda méltatásán kívül - megtudhatjuk, hogy szinkronizált lesz [héhéhé, nem lesz feliratos verzió??? - ne már. Na, ennek még utánajárunk!] és ahogy az fent is látható, 16-os karikás. Tavalyról az a tapasztalat, hogy bizonyos helyeken komolyan veszik az életkor besorolást, szóval 16 éven aluli olvasóimnak javaslom, hogy vigyünk magunkkal egy vagányabb szülőt, nagytestvért vagy valakit, hogy biztosan beengedjenek. 
A filmet mindenféle dimenzióban láthatjuk majd: 2D, 3D, 4D és IMAX verzió is lesz, szóval tényleg lesz választási lehetőség - ahogy azt a fandom királya, Francis Lawrence még év elején ígérte
A premier és premier előtti vetítésekről sajnos még nincs hír, amint lesz, természetesen mielőbb megosztom.

A folytatásban láthatjátok a három posztert (teaser, "piros" és a final) magyar felirattal és Katniss, Peeta és Gale karakterposzterét is, szintén magyarul! Még a nap során érkezik az első nyereményjáték is!! :) Izgi van :)



Előbb a poszterek.




 Forrás: ForumHungary

7 megjegyzés:

  1. Nagyon örülök annak, hogy választhatunk 2D, 3D, 4D és Imax között. Sajnos nálunk csak 3D-ben fogják játszani, mivel nem Cinema City. Viszont megpróbálom elintézni, hogy Budapesten nézhessem :D Eddig csak a végső poszter magyar verzióját találtam meg, a többit nem, de most már mindegyiket láttam, köszi Ancsi :D

    VálaszTörlés
  2. Kiakadok ha nem lesz feliratosan!! :/ Amúgy kíváncsi vagyok, hogy Caeser-nek mi szerepe lesz még, mert a könyvben az utolsó interjútól már nem szerepel, de forumhungary-n berírták a stáblistába. :)

    VálaszTörlés
  3. Írtam a ForumHungary-nak, de egyelőre egy automatikus válasz jött vissza, hogy 29-én tér vissza az illetékes. Megkérdeztem a feliratot, hogy mikor lesz magyar premier és hogy lesz-e valamiféle Éhezők Viadala maraton.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tyhűű, remélem mindenre választ kapunk 29-e után! :)
      Köszönjük szépen az igyekezeted!

      Törlés
    2. Mondjuk én nem annyira félek attól, hogy válaszolnak, bár elsőre nem adom fel - persze :)
      Amúgy tökre el tudnám képzelni, hogy valami akció keretein belül - kedvezményes jegyekkel akár - be lehessen ülni az első hét két hétvégi napján a négy filmre egymás után. Más kérdés, hogy négy filmes maraton amúgy kint nem lesz, viszont a Kiválasztott 1. és 2. részét meg lehet nézni egymást követően. Lennének tehát ötleteim, de hát én csak egy egyszerű rajongó vagyok, nem filmforgalmazó :)))

      Törlés
    3. Kár érte :( :))

      Törlés
  4. Helló! Én már nagyon várom a filmet, ennek alkalmára már nyakláncot is vettem magamnak:D

    VálaszTörlés