2015. október 18., vasárnap

Harcoljunk Finnickkel! - A SciFiNow keretes cikke

Ezúttal a SciFiNow egyik kiscikkét, gyorsinterjúját olvashatjátok Sam Claflinnel. 


A mutáns gyíkok jól festenek az előzetesekben. Olyasvalaki ellen harcoltál, aki úgy tett, mintha ő lenne a mutáns gyíkember?
Igen! A kaszkadőr srácok, akik hihetetlenek voltak, ott voltak fehér kezeslábasban, amelyeken fekete pontok voltak. Szóval én úgy vehettem fel azt a jelenetsort, hogy igazi, segítőkész emberek ellen harcolhattam, ellentétben azzal, amikor a Futótűzben a mutáns majmok elleni harc felvételekor nem volt ott semmi, vagyis csak a levegőt csapkodtunk. Ezt aztán később a speciális effekteket biztosító csapat számára épp olyan nehéz volt megoldani, mint nekünk.

Okoztál sérülést bárkinek a harcjelenetek felvétele során?
Igen, megtörtént néhányszor a kaszkadőr srácokkal. Részben azért, mert szerintem Finnick sok időt tölt harccal, én pedig eltörtem az egyik ujjamat a Futótűz harcjeleneteinek egyik próbáján. Tök véletlen volt, mert azt mondták, a bal horgomon még dolgoznom kell, mert nagyon gyatrának tűnik. Így aztán elhatároztam, hogy megmutatom nekik, milyen kemény is tudok lenni, de végül ténylegesen meg is is ütöttem az egyik srác halántékának oldalát. Ő ellépett és le kellett ülnie pár perce, miközben én meg rájöttem, hogy eltörtem az egyik ujjamat.

Finnick mindeddig csak üldögélt a 13. körzet díszletei között. Élvezted, hogy újra lehetőséged támadt harcolni egy kicsit?
Ez egy mókás történet. Bármennyire is csodálatos volt a szigony, egy részem azon dühöngött, miért nem használhatok inkább lőfegyvert, mert a többiek bezzeg lövöldözhettek. Én olyan haszontalannak éreztem magam. Fel-alá rohangáltam, kezemben a szigonnyal és azt hajtogattam, "Ez így senkinek sem jó!" Csak közelharcnál lehet használni. Mindenki másnál gépfegyverek voltak és akár mérföldekről is eltalálhatták az ellenséget, miközben én itt állok, kezemben egy kiélezett villával.
Forrás: SciFiNow

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése