2015. október 17., szombat

Gyors interjúk az SFX-ből a sorozat főszereplőivel

Az SFX magazinból néhány napja már olvashattatok egy részletet. Akkor azt ígértem, hogy ha meglesznek az újság szkennjei, akkor olvashattok még többet is belőle. Az ígéretemnek eleget is teszek, de az igazsághoz hozzátartozik, hogy az SFX és a SciFiNow szkennjei egyszerre jelentek meg, így amíg én a SciFiNow főcikkét fordítottam, hű segítségem, Bori elkészítette - elsőként - az SFX "keretes cikkeinek" fordítását. Ezek nagyobbik része 2-3 kérdéses gyorsinterjú a sorozat fontosabb színészeivel: Jennifer Lawrence-szel, Josh Hutchersonnal, Liam Hemsworth-szel és Sam Claflinnel. 


A folytatásban olvashatóak az interjúk!


A lázadó lázadó - Jennifer Lawrence szögre akasztja az íját

Katniss ez idáig eléggé húzódozott. Most már sokkal aktívabb.
A Kiválasztott 2. része az első olyan film, ahol Katniss elvállalja a Fecsegőposzáta szerepét, és nem csak azért, hogy a saját húgát és a bőrét mentse. Most mát látja, hogy hatással lehet a jövőre. Hogyha egy szóban kéne leírnom őt  - amit nem kell, mert nem kértél rá -, úgy gondolom, hogy egyszerűen csak eljutott egy pontra, ahol már egyszerűen csak érzéketlen, mert egyáltalán nem érdekli, hogy él-e, vagy hal. Arra koncentrál, hogy egy jobb jövőt biztosítson.

Ebben a filmben véget ér a szerelmi háromszög. Milyen hatással van ez szerinted a történetre? 
Elég érdekes volt ezzel a viszonyom, mert ez volt az a dolog, ami annyira nem tetszett az elején. De ezek a gyerekek egy olyan időben élnek, ahol nem igen engedhetik meg maguknak, hogy csókolózzanak valakivel, vagy kedveljenek valakit, mert a túlélésre kell koncentrálniuk. A háborúval kell foglalkozniuk. Ez annyira különbözik attól a valóságtól, amelyben mi nőttünk fel. Szerencsére a világnak ezen a részén, lehetsz szerelmes, elmehetsz az erdőbe, csókolózhatsz és foglalkozhatsz a fiúkkal… Azt hiszem, ez több, mint jó példa arra, hogy tulajdonképpen mennyire szomorú is az, amikor még egy csókot sem élvezhetsz.

Mik voltak számodra a legjobbak ebben a négy filmben?
Az, hogy megismerhettem a két legjobb barátomat.

Szeretnéd tartani a kapcsolatot Josh-sal és Liammel?
Ez olyan, mintha azt kérdeznéd „Lesz valami évenkénti találkozási terv?” Nem, csak napi szinten írunk egymásnak, hogy tudjuk, ki hogy van, és hetente találkozunk. Nem lihegjük túl a témát.

Van valami kis emléked a filmekről?
Megtartottam néhány Fecsegőposzátás kitűzőt, néhány próba íjat, és a Futótüzes íjamat.

Josh Hutcherson: „Ez nehéz téma

Mindenki arról beszél, hogy fizikailag mennyire kimerítőek ezek a filmek. De a kérdésem az lenne, hogy voltak olyan pillanatok melyek pszichésen voltak fárasztóak?
Arra kellett gondolnom, hogy milyen az, ha kínoznak, és elképzelnem, hogy ez milyen érzést vált ki belőlem, és ezt elképzelni nem épp szórakoztató dolog, pláne hagyni, hogy meg is történjen. De azért nem tartott ki egész napon át. Nehéz téma, de ezekkel a srácokkal voltam, és miután vége volt a felvételnek, nem tudtam komoly maradni.

Melyik a legemlékezetesebb rajongói pillanatod?
Volt egy Spanyolországban, egy lány odajött hozzám – én nem beszélek túl jól spanyolul, ő meg nem beszélt túl jól angolul – és próbát nekem magyarázni valamit az Éhezők Viadaláról. Azt mondta nekem, hogy „Nézd!”, és felhúzta a felsőjét, erre én: „Ó Istenem” és aztán kiderült, hogy az egyik oldalára Igaz? a másik oldalára pedig a Vagy Nem Igaz? volt tetoválva. Megkönnyebbültem nagyon és hangosan örültem az elkötelezettségének, de azért örültem, hogy nem az arcomat varratta magára.

Tartottál meg valamilyen emléket a forgatásról?
Egy kis medált, amit Katnissnek kellett adnom. 

Liam Hemsworth: „Csak annyit akar, hogy vége legyen ennek a háborúnak

Gale elég aktív résztvevője ennek a filmnek. Színészként vonzó volt ez számodra?
Igen, természetesen. Gale sokáig a háttérbe szorult, távolból figyelte az események folyását. És most végre részese lehet az akciónak, és tehet is valamit. És pontosan ez az, amit tenni akar. [Gale] dühös, érzelmekkel teli, és csak annyit akar, hogy vége legyen ennek a háborúnak.

Milyen érzés volt tudni, hogy ez az utolsó film?
Mindannyian szomorúak voltunk, hogy búcsút kell vennünk a történettől és a karakterektől. Tudtuk, hogy többé már nem jövünk össze egy következő filmre – mint eddig tettük az elmúlt pár évben – eddig mindig tudtuk, hogy lesz egy következő, és izgatottak voltunk, hogy újra összejövünk, és együtt forgatunk. De még mindig sokat lógunk együtt. Csoportos üzeneteket küldünk egymásnak. Bármikor, amikor egy városban vagyunk, találkozunk.


Tartottál meg valami kis tárgyat emlékként a filmből?
Rengeteg alsóneműt loptam. Komolyan, odáig jutottam, hogy egy nap bementem, és már nem maradt egy alsóneműm sem. És akkor megkérdeztem, hogy „Srácok, hova lettek az alsók?” és mondták, hogy „Mindet elvitted, amink volt!”

Sam Claflin: „Felkészültem a búcsúra

Milyen érzés az Éhezők Viadala jelenség végére érni?
Volt arra időm, hogy elengedjem. Az a néhány hónap, amit én a forgatáson töltöttem, más volt nekem, mint Jennifernek, Liamnek vagy Joshnak. Nekik volt egy plusz forgatási évük, plusz sokkal folytonosabbak az utolsó részben, mint én. Szerintem ezért is készültem fel én jobban a búcsúra.

Az, hogy Annie visszakerült, elkötelezettebbé tette Finnicket a háború iránt?
Igen, ő egy igazi védelmező. Minden pillanatban minden tőle telhetőt megtett, hogy mindenkit megvédjen a történet során. Egy jobb és biztonságosabb hellyé szeretné varázsolni a világot.

Mit gondolsz, lesz egy-két spin-off előbb utóbb?
Határozottan úgy érzem, van rá lehetőség. Az egész Éhezők Viadalának a kezdete, például. Szerintem az egy nagyon érdekes koncepció. De igazából, minden attól függ, hogy mit akarnak ezzel az egésszel, ez nem az én feladatom amúgy sem (nevet).
Forrás: SFX

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése