2015. október 30., péntek

Bréking News! Dr. Aurélius nő lesz a filmben

Csak én képzeltem férfinak? Oké, a rajongói szereposztások alkalmával is mindig férfiként ábrázolták, de bennem se merült fel, hogy nő lenne. Vagy az eredeti regényben, ahol a mondat alanyának neme könnyebben kideríthető, ott nőként utalnak rá???

Na, majd kinyomozzuk, egyelőre a frissen előkerült produkciós jegyzetből az derül ki, hogy Dr. Aurelius szerepét a képen látható April Grace alakítja majd! Kérdés, mennyit fog ő tényleg szerepelni.

UPDATE: Na, megnéztem, az angol eredeti verzió hímnemű névmással utal rá.


6 megjegyzés:

  1. Én nőnek képzeltem el :)) azért furcsaltam hogy mindenki pasinak képzeli

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az angol nyelvű könyv "he"-vel utal rá. Szóval azért. :) Nem tudom, miért változtatták meg, de mindegy, mert amúgy elég könyvhű a sorozat, nem akarok panaszkodni.

      "Finally, Dr.Aurelius, a head doctor, comes up with the theory that I've become a mental, rather than physical,Avox. That my silence has been brought on by emotional trauma.
      Although HE's presented with a hundred proposed remedies, HE tells them to leave me alone."

      Törlés
    2. Számomra is tök egyértelmű volt, hogy férfi. Sőt, bennem az élt, hogy idősebb bácsika lehet, mivel mindig elaludt, mikor Katniss mellett kellett lennie.

      A legviccesebb mondjuk az volt, mikor a Kiválasztott 1-en ülve a moziban, Coin első jelenete után megszólalt mellettem egy barátom (olvasta a könyvet), hogy rá azt hitte férfi! :D

      Törlés
    3. Mondjuk ez itt is többször előjött és csak nagyon jól jellemzi azt, hogy a magyar fiatalok miért vannak súlyosan lemaradva szövegértés terén. Mert a könyvben írja egyértelműen, hogy Coin nő. Pl.: "– Mi a véleménye, elnök asszony? – kérdezi Plutarch."
      Szóval egy ilyen felett elsiklani szerintem gáz.
      Ezért volt gyanús, hogy egy teljes fandom férfiban gondolkodjon, amikor a pszichológus nő? De nem, mert az angolban utal a cselekvő nemére a névmás. Ami itt hímnemű.

      Törlés
  2. Ez most komoly? Én tisztára abban voltam hogy férfi,de ez a (magyar) könyvből nem derül ki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem, abból nem, de az angol nyelvű szerint férfi, nyugi :)

      Törlés