2015. szeptember 23., szerda

BTS still Haymitchről és rövid kis írás Woody Harrelsonról

A kép ugyan nem a legjobb minőség, csak fotózott, nem szkennelt, ráadásul most azt sem találom, melyik újságban volt, de a szöveget le bírtam fordítani hozzá, az jópofa :)

Woody Harrelson Az Éhezők Viadala: A Kiválasztott 2. részében

"Épp vacsoráztam, amikor kaptam egy képet Woody-tól telefonon, amelyen borzalmasan véres. Valami kavicson elesett a bringájával és szörnyű állapotban volt. Épp a Kiválasztott filmek forgatása közepette voltunk és másnap jelenete lett volna, de az arca is megsérült. Azonnal felhívtam, de a hangja is borzalmas volt - gyönge, aggodalmas és kissé elmosódó. Őszintén aggódtam miatta és kétségbeesetten noszogattam, hogy menjen be a kórházba. Egy pillanatig néma csönd volt, majd hallom, ahogy Woody felnevet. Csak átverés volt, amelyet a sminkes csapatunk segített létrehozni. Semmi nem volt igaz belőle, de én bevettem. Bevettem, mert épp olyan tehetséges az átverésben, ahogy a színészetben. Kitalál valamit, hozzáteszi a sebezhetőséget, az előre nem láthatóságot, eléri, hogy súlyosnak látsszon a baleset, ami tökéletes alapot szolgáltat egy ilyen nagyszerű színész számára (és tényleg nagyszerű poén volt)." - Francis Lawrence.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése