2015. július 8., szerda

Új képek/poszterek

Tegnap snapchat-en is megjelent az Éhezők Viadala, vagyis a Kiválasztott 2. részének promója. Elviekben a héten onnan várhatunk izgalmasságokat.

Rögtön érkezett is két kép, az egyiknek kicsit hasonló a hangulata, mint a Győzelmi körutas plakátnak. Ezzel együtt ezúttal a kőépítmény formája elég egyértelmű jelképe a sorozatnak, a másik izgalom viszont a piros Fecsegőposzáta ruha!!!

Ti is érzitek a Comic-Con illatot hangulatot??

Nem tudom megállni, hogy ne írjam le, hogy a háromujjas kőépítmény picit túl patetikus lett viszont a piros ruhát imádom :))


Ugrás után még egy közelebbi Katniss, nekem az a bejövősebb :))



4 megjegyzés:

  1. Nekem ez is tetszik. :)
    Most már beindultak az események végre.

    VálaszTörlés
  2. ez snapchatről van lementve? valaki meg tudja mondani a nevet? mert az ilyet én is szívesen követném ott is :D
    imádom a piros ruhát, nagyon ütős! :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha jól veszem ki, akkor mockingjaypt2 néven, DE és ezt sajnos biztos jól értem, geobanosak az anyagaik, csak az USÁ-ban elérhetőek, emiatt még a brit rajongók is eléggé ki vannak akadva :(

      Nézd meg, de készülj fel erre. De tudod, ami oda kerül, az a netre is, és akkor én is hozom :)

      Törlés