2015. július 4., szombat

Amit mindig tudni akartál Josh Hutchersonról

Még mindig az Escobar: Paradise Lost kapcsán készült interjúk kerültek elő a hét elején, és bár ez sem kizárólag Éhezők Viadala témájú, szerintem lesz iránta érdeklődés, mert Josh laza, vagány és vicces ezen interjúk során és egy élmény hallgatni. :)

A Yahoo Movies videójában megtudhatunk mindent Joshról, amelyre valaha kíváncsiak voltunk. :)


A filmben Escobar alakítója, Benicio Del Toro egy félelmetes karakter. Élőben is az? Segített ez a szerep alakításában?
Igen, van egy félelmetes megjelenése, de ha az ember megismeri, akkor egy nagyon vicces fickó, nem félelmetes. 
Nagyon kigyúrtad magad a szerep kedvéért. Hogyan változott az étrended?
Egy személyi edzővel dolgoztam, akit Bobby Strong-nak hívnak, egy zseni. Úgy éreztem, mintha nem lenne olyan megerőltető az edzés, de valahogy elérte, hogy minden korábbinál könnyebb akarjak lenni. Tényleg minden az egészséges táplálkozáson múlik. Rengeteg protein és zöldség. És csak nagyon kevés szénhidrát, amit nagyon szeretek. Szóval a Pop Tarts kekszek hiányoztak is. 
Olyan négymillió rajongói kérdést kaptunk Veled kapcsolatban. Ebből csak úgy egymilliót tennék fel.
Oké, kezdhetjük!
Mi volt a legveszélyesebb dolog, amit életedben tettél?
Egyszer Hawaii-on voltam, amikor az Utazás A Rejtélyes Szigetre című filmet forgattuk. Felmentünk egy vízeséshez, ami olyan 15 méter magas volt. Én pedig leugrottam róla. Első alkalommal minden rendben is volt. Jó persze, félelmetes volt mint állat, de gond nélkül értem a vízbe. Másodjára én idióta, úgy döntöttem, ugrok egy szaltót. A hasamra érkeztem 15 méterről. Vért köhögtem, be kellett mennem a kórházba. Szóval azt kell mondanom, nem ez volt életem legjobb döntése.
Hogy látod magad harminc év múlva?
Rendező szeretnék lenni. Szóval remélem, addigra majd jó sok mindent rendezek már. Remélem, lesz családom, tudok majd sokat utazni és bejárom a világot. 
Egy gyermekes rendező.
Igen, gyermekes rendező.
Egy Oscar-díjas rendező.
Talán, de ennyire ne szaladjunk előre!
[A One Direction téma hidegen hagy, de úgy látom, Josh-t is.]
Volt már olyan, hogy lement egy Paradise Lost interjú anélkül, hogy akár egy Éhezők Viadala kérdés felvetődött volna?
Nem, még nem. Eddig nem.
Na, akkor lássuk az utolsó kérdést, ami nem is annyira kérdés, inkább kérés. Az egyik nézőnk azt kéri, imitáld egy kicsit Jennifer Lawrence-t!
Úristen, hol van a fánk? [És ehhez persze érdemes képileg is látni a mutatványt. :)]

1 megjegyzés: