2015. június 12., péntek

4 Teen Choice Awards jelölést kapott idén a Kiválasztott 1. része

Bár érzelmileg már a Kiválasztott 2. részére vagyunk ráhangolódva a keddi előzetes után, most még egy 1. résszel kapcsolatos hír, miszerint a Teen Choice Awards-on 4 jelölést is kapott a film és a benne szereplő színészek:


Szerintem nem nagyon kell fordítanom, hogy a film Sci-Fi/Fantasy kategóriában kapott jelölést és a három főszereplő szintén Sci-Fi/Fantasy Színész kategóriákban.

Kicsit én is keveslem a jelölések számát, de a Teen Choice-ra több hullámban érkeznek a jelölések, és ahogy nézem a korábbi éveket, még július közepén lehet számítani egy körre. [Legjobb Gonosz, Legjobb Főszereplő, Legjobb Csók, Legszexibb péklegény, Legcukibb Gonoszmacsak és hasonlók ;)]

A Teen Choice Awards díjkiosztója 2015. augusztus 16-án kerül megrendezésre, szavazni viszont idén már nem tudunk, mert csak az USA 50 tagállamából meg két másik helyről lehet.

3 megjegyzés:

  1. szia
    már régebben is követtem a blogod, de most vettem csak a fáradtságot arra, hogy komizzak neked.
    Nagyon tetszik a blogod, rengeteg információt tudtam meg a THGról, és ezt részben neked köszönhetem.
    Amikor azt írtad, hogy legszexibb péklegény, hát konkrétan felnevettem :D
    Továbbá is figyelemmel kísérem a blogodat makd ez után is :)
    Ölelés: Lara

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig ezt a "remek" poént már tavaly elsütöttem ;)

      Törlés
  2. tavaly még annyira nem figyeltem :)
    vagy csak nem emlékszem rá :D

    VálaszTörlés