2015. január 15., csütörtök

Jennifer Lawrence az Éhezők Viadala végéről

Az Interview magazinban készült egy hosszabb interjú Jennel, amelynek van Éhezők Viadala vonatkozása is. Lehet, egyszer hozom majd a teljes interjút is, meglátjuk. Most ennyi, röviden, de kedvesen :)



Végeztetek az Éhezők Viadalával?
Igen, azt hiszem, mostanra vége a sajtókörútnak. Már csak egy valamit kell leforgatnom a filmhez. Egyetlen jelenet választ el a végétől.
Vége? Hűűű. Nagyon durva. Azért ez mégiscsak része volt néhány évig az életednek. 
Tudom. Nem is örülök neki.
Várj, nem írnak hozzá új részeket?
Szerinted én tudom? De tökre megcsinálnám! És most Liam is Ausztráliában forgat két hónapig. Hosszú idő óta ez a leghosszabb időszak, amelyet mi hárman nem töltünk együtt. 
Olyanok vagytok, mint a testvérek?
Igen. Nemrégiben repülőn utaztunk, amikor Josh valami olyasmit evett, amit én nem szeretek - lazacot vagy ilyesmi. Én ettem a magam kis kajáját, erre ő folyton beleevett. Szívesen adtam volna belőle amúgy is, mert nem vagyok bunkó, de aztán a végén így szóltam: "Nézd, én sem ehetek a te kajádból, így az az igazságos, ha te is leszállsz az enyémről!" Erre a testőreink kinevettek. Mi meg azt gondoltunk: "Milyen rég ismerjük már egymást!"

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése