2014. december 29., hétfő

Új Kiválasztott 1. rész jelenetfotó apró érdekességgel

Új jelenetfotó kereng a neten a legújabb Éhezők Viadala filmből. Az, hogy Katniss meg Effie látható abból a jelenetből, amikor a csatakiáltást vetetnék fel Katnisszel, nem váratlan, láttunk is már hasonlót:


Ami az izgalmas, az az Effie kezén lévő tetoválás, ami valószínűleg a kötelező napi programját tartalmazza. Erről csak a könyvben olvashattunk, a filmben nincs szó, ám a kép tanúbizonysága szerint azért csak belekerült. Sőt, szemfülesebb kinti rajongótársainknak egy ízben Finnick kezén is feltűnt már hasonló. Izgi :)

2 megjegyzés:

  1. Mikor másodszorra néztem a filmet, én is láttam Finnick kezén egy pillanatra :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, én meg nem :( De majd a DVD-n :)
      Viszont én azt nem ilyen színesnek képzeltem. Csak egy ilyen sima piros (vagy bármilyen más egyszínű) egyszerű felsorolásnak :))
      De azért izgi :)

      Törlés