2014. október 21., kedd

Új jelenetfotók!

Ha bárki - hangsúlyozom, bárki - panaszkodni merészel, hogy kevés a promóanyag, velem gyűlik meg a baja. :) Most, hogy átléptük az egy hónapos álomhatárt, új sebességre kapcsolt a promózás, én konkrétan szédülök a mennyiségtől és kicsit bosszant, hogy (oké, más dolgaim miatt is) nincs időm cikket fordítani. Nyugi, - ha a hétvégén nem is, de - jövő héten várhatóan utolérem magam, de a legfrissebb aktualitásokat mindig azonnal kapjátok, szóval panaszra - remélem - nincs ok. 

Íme tehát ezúttal 5 új jelenetfotó, közötte egy kulisszák mögötti képpel és egy előzetesből kivágott sérült Peetával








Forrás: QuarterQuellOrg

10 megjegyzés:

  1. Panaszra okunk nem lehet! ;) Sőt, én személy szerint néha megijedek mikor feljövök az oldalra, hogy mennyi az új anyag. :D

    VálaszTörlés
  2. Az utolsó kép a kedvencem személy szerint. Nem tudom miért, de nekem a gátas jelenet jut eszembe. Bár a könyvben nem emlékszek gátra, ( nem most olvastam ) Ancsi te tudsz valamit róla ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem az utolsó képen egyértelműen az a jelenet van, amikor a 13. körzet lakóit evakuálják az alsóbb szintekre a Peeta által előre jelzett bombatámadás előtt.
      De többet amúgy én sem tudok, mint Ti :)

      Törlés
  3. Mennyi anyag, basszus! Azért is nem járok fel naponta, mert így nem tudnám tartani a megvonást a filmig :D

    VálaszTörlés
  4. Nekem az első és a második kép a kedvencem :D
    Az 5. képpel kapcsolatban kétségeim vannak,ezek egyenlőre negatívak,de majd a filmet nézve kiderül igazam lesz-e.(Gondolom idén is lesz olyan bejegyzés ahol a filmmel kapcsolatos véleményeinket kell megfogalmazni)
    Egyébként egyre többen jönnek/vagy térnek vissza az oldalra. :)))

    VálaszTörlés
  5. Fuha...ez az anyag mennyiség elképesztő csak 1 délután nem néztem fel és máris lemaradtam !! Ezeket a képeket imádom !! :D

    VálaszTörlés
  6. Nekem Peeta a kedvencem! Josh pedig nagyon jól adja a karaktert - nézzétek hogy könnyben van a szeme, szívszorító!

    VálaszTörlés
  7. Jaj, hirtelen ránéztem a J. Moore-os képre, és az jutott eszembe, hogy milyen fura, hogy ilyen hétköznapi ruhában is van szereplő a filmben.. aztán leesett... :D

    VálaszTörlés
  8. Húha mennyi anyag *.* 3 nap alatt egy halom bejegyzés én meg csak nézek, hogy mi lett itt :D

    VálaszTörlés