2014. október 11., szombat

Hallgasd meg Arshad Ashes című számát

Szegény Arshad-ra rájár a rúd: aki már korábban is követte az eseményeket, az tudja, hogy Arshad már az Éhezők Viadalához is írt egy számot Girl On Fire címmel, amivel jelentkezett is a film készítőinél, de mégsem kerülhetett fel a film zenei társalbumára. Ugyanez történt a Futótűzhöz írt Spark című számmal. Hogy az Ashes-zel megkereste-e Arshad Lorde-ot, arról nincs információm, de a szám jó - nekem jobban tetszik, mint Lorde Yellow Flicker Beat-je, de ez persze szubjektív. Immáron Ti is meghallgathatjátok Arshad számát, amely tegnap került fel a Nagy Közös Médiamegosztóra.

Leilának pedig köszönet a tippért!

3 megjegyzés:

  1. Ez a videó valami baromi jó! Jobban átéreztem ezt a dalt, mint a Lorde-ét, bár én azt a dalt is szeretem. Kár, hogy ezzel a dallal is ugyanaz történt, mint az előző kettővel, mert azok is fantasztikusak lettek.

    VálaszTörlés
  2. Én Arshad összes számával úgy vagyok hogy nem értem miért nincs fent a cd-n vagy a filmben....szerintem az ő számai adják vissza legjobban a könyvek hangulatát,mondanivalóját.imádom a számait!
    Ncsi

    VálaszTörlés
  3. Szerintem jobb Lorde-nál!

    VálaszTörlés