2014. október 29., szerda

"De ha mi elégünk, ti is velünk pusztultok!"

Íme a Kiválasztott, 1. rész végső előzetese:


Úgy néz ki, ezúttal nem lesz feliratos verziónk, úgyhogy az ugrás után a fordítás.
Plutarch: Senki más nem alkalmas erre, csak ő.
Coin: Nem fogja tudni kezelni a helyzetet. A Viadal tönkretette.
Plutarch: Hadd lássa, mit tett a Kapitólium a 12. körzettel.
NOVEMBER 21-én
Peeta: Mennek, Katniss! Megölnek mindenkit! Reggelre Te is halott leszel!
NE HAGYD KI
A VILÁG IDEI LEGNAGYOBB
MOZIS ESEMÉNYÉT!
Snow: Everdeen kisasszony! Készüljön fel, hogy mindennek megfizeti az árát!
Katniss: Szeretnék üzenni Snow elnöknek:
Ha mi elégünk, Ti is velünk pusztultok!
AZ ÉHEZŐK VIADALA: A KIVÁLASZTOTT, 1. RÉSZ
November 21-től a mozikban

10 megjegyzés:

  1. Hát kövezzetek meg... de nekem nem tetszik, ahogyan Jen azt a híres üzenetet mondja... :(
    De az előzetes jó, bár kevés az új jelenet. :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Valamiért nekem se jött be a híres mondat. Lehet h film közben jobban át fog jönni.! :)

      Törlés
    2. Hát, nekem tetszik. Benne van a csalódottság, a harag és az a sok-sok érzés, amely olvasáskor is kavarog ilyenkor az emberben!

      Törlés
    3. Ancsival értek egyet. Mindenesetre teljesen más lesz, ha a filmben látjuk majd. Ott nem lesz szétszabdalva a beszéd, látjuk az előzményeket, passzolni fog a zene, stb. De így kiragadva is nagyon ígéretesnek tűnik, különösen az arcjáték és a hangszín miatt.

      Törlés
    4. Szerintem is szuperül mondja azt a mondatot :) viszont nekem a zene nem igazán passzolt, de a filmben biztos jó lesz és tényleg a magyar szinkronra nagyon kíváncsi vagyok! Amúgy nagyon jó lett szerintem, már a hideg is kirázott ! :D És köszi Ancsi! :)

      Törlés
  2. Tudja vki egyébként,h ezt is vetítik e 4DX-ben?? Egyébként én imádom ezt az előzetest!

    VálaszTörlés
  3. Hát ez valami fantasztikus!!!

    VálaszTörlés
  4. Szerintem király, és nagyon örülök, hogy a híres mondat végre előkerült. :)

    VálaszTörlés
  5. Ó, wow! Klassz lett ez is :) Bár az előző trailer egy picit jobban tetszett. Ebben leginkább Peeta jelenete fogott meg.

    VálaszTörlés