2014. október 12., vasárnap

Brit iskoláskórus énekel majd a Kiválasztott 1. részében

A score, vagyis a háttérzenei album felvételéről épp egy hónapja hallottunk utoljára, most azonban egy újabb infó érkezett, amely szerint a brit Trinity iskola fiúkórusa is hallható lesz majd az albumon. A fiúk szintén múlt hónapban vettek részt egy felvételen az észak-londoni AIR STUDIO-ban, ahol a zeneszerző James Newton Howard és Francis Lawrence rendező is felügyelte a munkálatokat. Már csak 38 nap. Izgi :))



Forrás: Croydon Guardian

3 megjegyzés:


  1. Érdekes :)
    Kíváncsi vagyok,h a háttérzenéknek milyen hatása/jelentősége lesz majd a filmre/filmélményre :DDD
    Már csak 38 nap:)))
    Amúgy az utóbbi pár napban újraolvastam a Mockingjay-t. És kicsit bizonytalan vagyok azzal kapcsolatban,hogy hol fejezik majd be a film első részét. SPOILER!!!!!!!!!!! Eddig azt hittem,h akkor/ott amikor Peeta rátámad Katnissre. De most úgy érzem annál egy kicsit tovább kellene haladni. Bár nem tudom,hogy az utolsó részben az „Arénát” mennyire próbálják megjeleníteni a filmben. SPOILER VÉGE!!!!
    Nem baj,már csak 38 napig kell találgatni,aztán minden kiderül :DDD

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem is, az kicsit kevés lenne Peeta kimenekítéséig, talán akkor lesz vége amikor SPOILER Katnisst derékon lövik a bányaomlás után, a 2. körzetben

      Törlés
    2. Remélem igazad lesz :)

      Törlés