2014. szeptember 24., szerda

Elizabeth Banks a Kiválasztott forgatásának befejezéséről

Egy rövid interjú jelent meg az MTV-n, amelyben Elizabeth Banks beszél arról, milyen érzés, hogy véget ért a Kiválasztott forgatása, és hogy soha többé nem alakítja már Effie szerepét.


Josh Horowitz: Nem hiszem el, hogy máris vége.
Elizabeth Banks: Még meg se jelent, hagyjuk már!
J. H.: De Ti már mindent leforgattatok. Szóval kész.
E. B.: Igen, kész. Soha többé nem játszom már ezt a szerepet. Ez pedig nagyon szomorú.
J. H.: Szomorú pillanat volt?
E. B.: Igen. Kisírtam a két szemem.
J. H.: És közben ki voltál sminkelve? Az úgy durva lehetett.
E. B.: Én úgy, de úgy szeretem Effie-t. Én igazán szeretem őt és...
J. H.: Az jó. Akkor most el ne sírd magad. Tedd meg a kedvemért.
E. B.: Összeszedtem magam, rendben vagyok.
J. H.: Mindenesetre hatalmas megkönnyebbülés hallani, hogy többet láthatunk majd Effie-ből, mint a könyvben, igaz?
E. B.: Igen, nagyon szerencsés vagyok. Ez az egész nagyon hízelgő és nagyon aranyos. És szerintem ez egy igazán szórakoztató történet számára, de tényleg. Nagyon jó buli. A Kapitóliumból a 13. körzetbe kerülni mindenki számára egy sokkhatás... és szeretem, hogy már ahogy beszélek róla, olyan, mintha valóság lenne.
J. H.: Akkor talán mégis csak jó, hogy végetért számodra ez az egész.
E. B.: Tudom. De a lényeg, hogy ott van, és hogy olyan, mint a partra vetett hal.

Forrás: MTV

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése