2014. augusztus 18., hétfő

Vigyázat, pletyka! Kiválasztott, 1. rész előzetes a hétvégén?

Állítólag a hétvégén (augusztus 24-én) az MTV Video Music Awards-án bemutatnak egy 2 és fél perces Kiválasztott, 1. rész előzetest.

Ezzel nekem az a gondom, hogy van egy olyan érzésem, hogy mindenki szeretne már egy hosszú előzetest, és valóban ez a legközelebbi logikus időpont annak bemutatására (emlékeztetőül: három éve, 2011-ben szintén a VMA-n mutatták be az első ízelítőt az Éhezők Viadalából). Ugyanakkor az infó nem hivatalos, és szerintem korán van még az előző előzeteshez képest. A kinti rajongói twitter-bejegyzésekben is a may és a might szavakat tették az előzetessel egy mondatba, szóval ehhez még nem igazítanék programot senki helyében.
Meglátjuk: egyelőre én azt javaslom, ne éljétek bele magatokat. 

Természetesen a szokott módon, ha a Lionsgate vagy az MTV megerősíti az infót, jelzem én is.

4 megjegyzés:

  1. Ha ilyen fontos promoanyagot adnak ki azt mindig meg szokták erősíteni?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Igen. Sőt reklámozzák, van előzetes előzetese, minden.
      De valamiféle megerősítés minden egyes előzetes előtt volt eddig.

      Törlés
  2. ha lemaradunk te felteszed az oldalra???

    VálaszTörlés