2014. augusztus 24., vasárnap

Stef Dawson Annie Cresta szerepéről

Meg nem mondom, hol és mikor készült ez az interjú, amelyből láthatjátok a következő feliratos gifeket, de valóban nem az a lényeg (csak az én komfortérzetemnek lenne jobb - de lehet majd még utánanézek), hanem a mondanivaló. Íme:


Hatalmas rajongó voltam! Imádom a könyveket!
Amikor az egyik barátom, akinél először laktam, miután Los Angelesbe érkeztem,
kapcsolatba hozott a könyvekkel, így szólt: "El kellene játszanod ezt a szerepet!"
Őrület nem? Erre most itt vagyunk, és csodálatos az egész!


3 megjegyzés:

  1. nekem ez a színésznő egyre antipatikusabb. nem tudom miért, de egyszerűen nekem annyira nem Annie..
    (amúgy csak nekem tűnt fel, hogy Annie a könyvben amúgy barna hajú és nem vörös? csak mikor harmadszorra olvastam a könyvet akkor vettem észre, de eléggé meglepődtem, mert mindig vörösnek képzeltem el)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Tapasztalatból mondom, hogy a szimpátiával/antipátiával érdemes azért a filmig várni. Nyilván nem lehet összehasonlítani, de engem szabályosan nyomasztott az első, hogy Jen játssza Katnisst. Aztán kijött a film, és tetszett az alakítás. Smink, jelmez sokat segít még, azt is vedd hozzá.

      Ami engem illet, én még nem tudom, mit gondoljak, mert én is másra számítottam. Ráadásul ahhoz képest, mekkora visszhangja volt a könyvek után és a szereplőválogatás előtt Annie karakterének, egyelőre abszolút nem promózzák. Meglátjuk. Én azért adok neki esélyt :)

      Törlés
    2. *szabályosan nyomasztott az első IDŐKBEN (csak kimaradt :)

      Törlés