2014. augusztus 6., szerda

Péntek este Az Éhezők Viadala a Cool TV-n

Tudom, hogy láttuk már ezerszer, hogy bármikor elővehetjük DVD-n, nekem mégis minden alkalom "ünnep", amikor TV-ben láthatom kedvenc filmjeimet. Szóval most péntek estére is megkeresem a Cool TV-t és 21:10-kor ott ülök majd, lelkesen.
Amúgy a csatorna gondolt az elvakult rajongókra és egy Gyilkos elmék epizód után a filmet még egyszer levetítik szombat hajnalban 0:45-kor, ez esetleg a buliból hazatérők számára lehet még izgalmas, különben sok értelmét nem látom, de ennek logikáját (hogy kétszer egymás után levetíteni egy filmet egy TV csatornán) nem most fogom megfejteni, úgy hiszem :)

Jó visszaidézni az első film előzetesét is, íme:

11 megjegyzés:

  1. Szerintem a Cool Tv-sek is szerethetik, mert pár havonta tuti leadják. :)) Én egyedül amiatt nem nézem meg, talán mert túl közel állnak hozzám ezek a színészek, de egyszerűen nem tudom elviselni szinkronhangjaikat. Jó meg kell hagyni, hogy Az Éhezők Viadala esetében még úgy ahogy tűrhető, de a Futótűzé szerintem kritikán aluli lett.. :/
    De most komolyan: Elizabeth Banks kacagása:D és Jena Malone szitkozódásai foghatóak a magyarhanghoz? :$

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ebben egyetértünk. Próbáltunk harcolni Peetával a szinkronhangokért, de elég reménytelen...

      Törlés
    2. Igen, mintha korábban olvastam volna ilyesmiről. Amúgy ez pontosan hogyan zajlott? Sikerült megkörnyékeznetek valakit, akinek közvetítettétek a szinkronnal kapcsolatos kérést? :)

      Törlés
    3. A DVD forgalmazónak küldött Peeta egy e-mailt, akik - állításuk szerint - továbbküldték egy gyártással foglalkozó illetékesnek.

      Törlés
  2. Naná,hogy a TV előtt leszek péntek este 21:10-kor :D

    VálaszTörlés
  3. Akkor asszem kisajátítom a tv-t pénteken !! ;))

    VálaszTörlés
  4. Emlékszem, mikor kijött az előzetes. Majd felrobbantam előtte az izgalomtól, utána meg vagy hússzor egymás után megnéztem az előzetest és akkor sem teltem be vele:D Szerintem már akkor az oldal aktív látogatója voltam:D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Emlékszem ám. :) Szerintem egyik legelső látogatóm voltál. Aztán ahogy bekerültél fősulira (egyetemre?), szerintem több, mint egy évig nem láttalak. Tudom, hogy olvastál, csak nem írtál, de azért jó látni, hogy itt vagy még :)

      Törlés
    2. Büszke is vagyok rá, hogy elsők között voltam itt:D Nem egyetemen, hanem csak OKJ-s képzésem voltam és bár nem írtam, mindig követtem a blogot, de most igyekszem írogatni, hogy lásd élek még:D És azóta is hibátlan munkát végzel, nem is tudom, hogy tudod összeegyeztetni minden más dolgod mellé még ezt is:D

      Törlés
  5. Tegnap épp könyvet olvastam (Éhezők viadala de csak a nyár folyamán másodjára és már előtte is egy jópárszor :D) tesóm pedig a tv-t kapcsolgatta ( 7 éves de már ő is nagy fan) amikor szólt nekem, hogy "Nézd már mit találtam!" én felnéztem és egy sikításszerű hang tört ki belőlem :D Úgyhogy péntek estére a tv a miénk!!! Xdxd

    VálaszTörlés
  6. Igaz,hogy már ezerszer láttam,de biztos megnézem:-D
    Egyébként csak ma találtam rá a blogra,de nagyon tetszik,örülök,hogy mostantól együtt izgulhatunk A kiválasztott első részéért:-D

    VálaszTörlés