2014. augusztus 29., péntek

Innen-onnan, 95.

Nem szeretem én ezt az új rendszert, miszerint mindösszesen egy izgalom van hét közepén, azon kívül meg legfeljebb egy-egy apróságot kapunk. Mindenesetre így lehetőség nyílik a szereplők egyéb projektjeiről, megjelenéseiről is beszámolni.

Jennifer Lawrence Serena című filmjének magyar bemutatójáról még mindig nincs hírünk, viszont a napokban egy új jelenetfotó jelent meg a filmből Jennel, amit itt láthattok:


Joshról is szerettem volna képet hozni Nektek, de vele semmi hivatalos nem történt. Már majdnem meginogtam és hoztam egy dögös paparazzi képet, amikor megláttam egy képet, amelyen Josh nemzetközi kézjelekkel fogalmazza meg véleményét a lesifotósokról. Láthatóan sokat "fejlődött" Jen mellett, de ezt a képet csak az ugrás után láthatjátok.




Egy színésznek is hadd legyen már magánélete - forrás: JoshHutchersoNews

Sam Calflinről a The Riot Club című filmje kapcsán jelent meg egy poszter, amelyen karakterét láthatjuk.

Forrás: Sam Claflin Twitter

Elizabeth Banks-et a Yahoo Movies a legkevésbé felismerhető színészek listáján említ, természetesen Effie szerepével. Jóóó, ez igen, Éhezők Viadala, de speciel egy olyan rövid kis szösszenet, amiért külön bejegyzést nem nyitnék.



Banks a Chicago Sun Times-nak elmondta, hogy napi három-négy órát kellett eltöltenie a sminkszékben, hogy magára ölthesse Effie Trinket, a Jennifer Lawrence által alakított Katniss Everdeen kísérőjének rikító, futurisztikus megjelenését.

Julianne Moore a Beach magazin augusztusi számának címlapján látható, illetve az újság számára készült egy fotósorozat, annak képeiből is mutatok nektek.



Forrás: ModernLuxury

A színésznőt a 2015. február 5-től (nálunk is) vetített A Hetedik Fiú című filmben is láthatjuk, amelynek most jelent meg posztere és előzetese.

Forrás: ScreenRant


Natalie Dormerről többek között a Trónok Harcához jelent meg pár promófotó:


A színésznő az Emmy díjátadóján is megjelent, ott is nagyon szép volt. Azért is jó ez a fajta Cressida-frizura, mert a haja elrejti a leborotvált részt és nőies szépsége nem veszett el miatta. Ugyanakkor a Kiválasztott filmben meg nagyon vagány lesz!

Forrás: NatalieDormerSource Tumblr

Ezen az ominózus Emmy díjátadón Woody Harrelson is részt vett, aki ráadásul díjat is adott át színésztársával, Matthew McConaughey-val, akivel A törvény nevében című sorozatban láthatóak együtt.

Forrás: Hellenacro Tumblr

Íme a díjátadás:


Jena Malone-t reklámmodellként is felkapták mostanában. Egyrészt a GAP jelentetett meg vele reklámfotót:

Forrás: Fashion Gone Rouge
Másrészt fehérnemű modellként is látható - férfi olvasóim nagy örömére ;)

Forrás és még több: Rafinery29

Stef Dawsonról a Creedmoriából van egy új jelenetfotónk:

Forrás: @StefDawson
A régebbiekről is van pár hírünk. Alexander Ludwiggal a Just Jared készített interjút, de Éhezők Viadala utalás már nyomokban sem lelhető fel benne. Az interjú mellé csatolt képek között azonban vannak olyanok, amelyeket érdemes megnézni.

Forrás és még több: Just Jared


Jaqueline Emerson is betöltötte a 20-at a hetekben, ennek örömére töltött fel egy kicsit érzelmesebb hangvételű Glass Fire in a Jar feldolgozást.


Ésvégül, de nem utolsó sorban Amandla Stenbergről vannak még képeink, akit egy Emmy-előbulin fotóztak.

Forrás: Just Jared

6 megjegyzés:

  1. Ahogy hallottam eleve érdekes helyzetben van a Serena, mert amerikai premier dátuma sincs, csak brit, meg jövőre francia. Nem úgy néz ki, mintha túl sok helyen jelenne meg, így is már évek óta húzzák. Magyarországon meg ugye tudjuk mi a helyzet, sok film csak DVD-n jön ki max.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Hát igen, tény, hogy még valamikor 2012-ben leforgatták a Serenát, azóta húzódik.
      Egyszerűen nem is értem, hogy ami Jennifer Lawrence neve alatt fut, az hogy nem alapfilm minden országban. Azért mégiscsak nagy tömegeket vonzó Oscar-díjas színésznőről van szó.

      A Love, Rosie-nak szintén nem értem, miért nincs magyar premierdátuma, mert egy kedves kis vígjátéknak tűnik, amelynek könyvváltozata megjelent magyarul, és amit szerintem szintén el lehetne adni Sam Clalflin nevével.

      Törlés
    2. Igen, egy film Jennel és Bradley Cooperrel, amit nem adnak le. Ilyen se sűrűn történik. Olvastam is tegnap(előtt mostmár) egy cikket, hogy mi lehet az oka, de hát csak fejtegetés volt.

      A Love, Rosie-nak sincs semmi? Pedig még magyar címe is van. És én már kissé elhamarkodottan egy mozinézést is ,,szerveztem" rá barátokkal, akiknek mutogattam a trailereket. Ezek után nehogy ne legyen!

      Törlés
    3. Sajnos a magyar filmforgalmazók hajlamosak rosszul megítélni szerintem, hogy mire van kereslet. Például a Csillagainkban a hibának az USÁban óriási rajongótábora van és Magyarországon is népszerű... Erre csak a legnagyobb vidéki mozik játszották kis hazánkban.

      Törlés
  2. Tudom, hogy azért mutogatnak be a sztárok a lesifotósoknak, mert a "nemzetközi kézjeles" képeket majd nem tudják eladni az újságoknak, de soha nem szerettem, ha vki ezt csinálja. Persze joguk van a magánélethez, de, hogy így "fejezi ki" vki a véleményét az nekem nem szimpatikus. El is lehet hajtani egyszerűen, vagy továbbmenni.
    (most lehet sokan letámadnak azért, amit mondani fogok, de megeshet, hogy a lesifotós alig tudja eltartani magát és ez amolyan végső mentsvár számára, mint pénzkeresés. A sztároknak meg semmit nem jelent, hogy vki lefotózza őket a kocsijukban vagy éppen egy parkolóházban. Jó, jó, tudom magánélet... de akkor is.)

    Natalie Dormer az egyik girl chrush-om, tudom, hogy mindig leírom, hogy milyen szép, de most sem tudok elmenni mellette szó nélkül. :) Ez a nő mindig gyönyörű, akármit visel vagy csinál. :))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Cassie, Jen már nem egyszer elmondta, hogy nem lehet elhajtani őket. Olyan szinten, hogy neki van, hogy csapatostul alszanak a fotósok a házuk előtt a gyepen, és ha jelzi ezt a rendőrségen, őt hajtják, hogy bocsi, híres vagy, viseld el.
      Megértem, ha úgy véled, egy-egy kocsiban vagy úton készült kép nem a világ, de szerintem itt sokkal nagyobb méretekről lehet szó, én pedig azt is megértem, ha olykor besokallnak ettől. Josh csak bemutatott. Philip Seymour Hoffman, Robin Williams viszont öngyilkos lett. [Nem gondolom, hogy közvetlenül a lesifotósok, de olvastam olyat PSH kapcsán, hogy az irreálisan nagy médiafigyelem is oka volt.]

      Törlés