2014. augusztus 9., szombat

Felhívás !!

Mivel tudom, hogy szívesen segítettek olykor az oldal szerkesztésében, ezért ismét segítségeteket kérem.

A héten előkerült egy régi kép még Az Éhezők Viadala forgatásáról Jennifer Lawrence-ről és Willow Shields-ről, amelyen látszik, Willow milyen pici lány még.

Forrás: Willow Shields Instagram
Aztán előkerült még Jenről egy középiskolás fotó, és eszembe jutott, milyen cuki 'bébi Joshy' képeket is találni, hisz Josh már egészen fiatalon tehetséges gyerekszínész volt, ebből jött az ötlet, hogy csinálni kellene egy bejegyzést vagy akár egy sorozatot is a filmekben szereplő színészek nosztalgikus képeiről. Ilyeneket találni azonban nem túl egyszerű, és nem biztos, hogy van hozzá elég türelmem, meg leginkább időm (ha szeretném a napi aktualitásokat is folyamatosan hozni), ezért arra gondoltam, több szem többet lát, és hogy közületek többen szívesen segítetek ilyen keresgélős projektekben.

Tehát, akinek van kedve, ideje, energiája, kapacitása, az kereshet képeket a filmek szereplőinek fiatal korából (középiskolás vagy akár még fiatalabb képek is izgalmasak lehetnek) és küldjétek el ezeket a szokásos hungergames@mailbox.hu címre. Ha képet küldtök, akkor is kérem, hogy mindenképp mellékeljétek mellé a forrást, de elég lehet a forrás is bizonyos esetekben!
Hogy aztán mi lesz ebből a bejegyzésből, az a megtalált képek mennyiségén múlik leginkább, mert lehet egyszeri válogatás, lehet sorozat és ha igazán jó képek jönnek össze, akár játszani is lehet, mert izgi lehet kitalálni, vajon kit is ábrázol egy-egy gyerekkori fotó!
Segítségeteket előre is köszönöm!! :)

14 megjegyzés:

  1. Sztem ez tök jó ötlet! Majd megpróbálok keresgélni! Willow <3

    VálaszTörlés
  2. Ez de jó ötlet :) cuki a kép!

    VálaszTörlés
  3. Juj de izgiiii berni

    VálaszTörlés
  4. Na, ezért szeretek én Nektek "dolgozni", mert lelkesek vagytok :))

    VálaszTörlés
  5. Sőt, már kaptam képeket is kaptam (mellékszereplőkről még jöhetnek), már csak a formáját kellene kitalálnom, hogy ilyen ilyen-volt -> ilyen lett formában legyen vagy akartok találgatni? :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha kevés képet kaptál akkor találgatás, ha többet akkor ilyen volt -ilyen lett szerintem

      Törlés
    2. Végül sikerült úgy megoldanom, hogy mindkettőre lehetőség nyíljon. :)
      Holnap délután - ha addig nem jön közbe más - ki is kerül, mert el is készültem vele :)

      Törlés
  6. Én küldtem mellékszereplőket is, de majd mennek még :D

    VálaszTörlés
  7. Én csak linkelni tudok,úgy jó? :/

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ha nincs egy e-mailcímed, akkor hagyd.
      De van is elég kép lassan, szóval mindegy is. Azért köszi.

      Törlés
  8. E-mailben tudok linkelni. :D

    VálaszTörlés
  9. Ez nagyon jó ötlet. találtam képet, de ha van elég akkor már nincs értelme beküldeni :/ :)

    VálaszTörlés