2014. július 20., vasárnap

Visszaszámlálás: 4 hónap a Kiválasztott mozis bemutatójáig

Ismét azt tudom mondani, amit korábban már írtam, hogy júniusban sem feledkeztem el arról, hogy vissza kellene számlálni, de május 15. és június 25. között talán egyetlen dolgot lehetett volna felmutatni: hogy befejeződött a Kiválasztott filmek forgatása. Azután viszont kissé felpörgött a promó. Ja, és átálltam a magyar dátumhoz viszonyított visszaszámlálásra, hiszen immáron azt is tudjuk, hogy a filmet mi november 20-tól nézhetjük meg a mozikban.
  • Ennek egyik első elemeként a Lionsgate kiadott 7 posztert Körzetek Hősei címmel. Őszintén szólva sokáig nem voltam meggyőzve arról, hogy ez a sorozat tényleg a Kiválasztott promójának része.
  • Június 25-én jelent meg Snow elnök első üzenete, amiért szintén kicsit hálásabbak lettünk volna, ha nem mozis előzetesre számítunk. Ezt néhány nappal követte az egyik kapitóliumi oldalon a Kapitóliumi aggályok project, ahol bár le lehetett írni, milyen gondjai vannak az embernek, én valahogy még mindig nem éreztem megszólítva magam.
  • Ezután némi csöndet követően Snow elnök újabb üzenetét jelentették be, másnap pedig meg is kaptuk. Ebbe már "belerondítottak a lázadók", Beetee adta át azok üzenetét, miszerint a Fecsegőposzáta él. Másnap este a Kapitólium ismét jelentkezett, technikai problémákra hivatkoztak és kiadták az előző napi üzenet megvágott változatát, amelyből a lázadók üzenete már hiányzott. Immáron nem kérdés, hogy a Lionsgate minden idők legátgondoltabb, legkreatívabb reklámkampányát tárja elénk, de tény, hogy nem kapkodja el az anyagok adagolását, hisz még mindig nincs egy rendes mozis plakátunk sem pedig egyetlen karakterposzterünk sem a filmhez. 
  • Súlyos csalódást okoz ugyan, hogy nem lesz panelje a filmnek a San Diego Comic Con-on, de a héten végül kiderült, hogy - ha minden igaz - a film első hivatalos előzetesét végre láthatjuk a rendezvény kapcsán...
Addig is Snow elnök két üzenetét teszem be magyar felirattal:





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése