2014. július 20., vasárnap

Kiesett az Éhezők Viadala fandom az MTVu versenyében

Meglepett a dolog, hogy a Beavatott rajongótábora lenyomta az Éhezők Viadala rajongótáborát az MTV-s Fandom Awards-on, de így történt.

Ami engem illet, meg vagyok lepve. Nem azért, mert semmi gondom a Beavatottal, szeretem a filmet, de nem érzékelem, hogy a rajongótáboruk aktívabb lenne, mint a miénk. Lehet, hogy a másik tábor ezt nem így látja, szóval passz. Így jártunk. De tudjátok: ettől mi még jó fandom vagyunk. :)

2 megjegyzés:

  1. Na ne mááár :O :O :(

    VálaszTörlés
  2. Szerintem nem egy ilyen verseny fogja meghatározni, hogy melyik a legjobb fandom, hiszen mindenki a sajátját gondolja annak, és ez így van jól. Mert egyébként, szerintem mindegyik fandom egy kicsit a legjobb, és mindegyik más. :) Mi meg magunkban sejtelmesen mosolygunk, és ingatjuk a fejünket, hogy bizony, azért még mindig az Éhezők Viadala a legjobb. ;)

    VálaszTörlés