2014. június 26., csütörtök

Egy still, amely felett elsiklottunk május 15-én...

Picit gondban vagyok ezzel a képpel, mert csupán egyetlen oldalon látom, és bár hangulatában erősen emlékeztet a korábban már látott jelenetfotókra, mégsem egyezik egyikkel sem. Nézegettem, hogy vajon készíthették-e simán rajongók photoshoppal a képet, de úgy érzem nem, viszont semmilyen hivatalos fórumon nem látom, és ahonnan hoztam, ott sem írnak róla semmit, hogy milyen kép ez, honnan származik és hivatalos-e. Ha valaki képben van, írja meg kommentben :)

Forrás: Mockingaysource

UPDATE: Közben kinyomoztam, hogy ez a kép is a fent már linkelt május 15-i sorozatból való, tehát hivatalos és eredeti, csak jobban el lehetett rejtve, mert a hivatalos oldalak képei között sem (mindig) volt benne, bár közben volt, ahol megtaláltam. Mindenesetre a FB csoport képei között sem volt, és a hivatalosan kiadott stillek között sincs ám a Lionsgate oldalán, szóval nem csupán én siklottam el felette és nyilván én se véletlenül. Mindenesetre akkor így utólag lehet örülni ennek a képnek. :) Akárcsak egy januárban a szekrény mélyéről előkerült karácsonyi ajándéknak :D

7 megjegyzés:

  1. Kár, hogy nincs rajta olyan szereplő akit eddig nem láttunk. :/ De legalább jobban látszik a 13. körzeti egyenruha és pont olyan amilyennek elképzeltem. :D

    VálaszTörlés
  2. Beete miért maradt életben? Neki is meg kellett volna halni az arénában :// Egyébként nagyon vagány kép, má várom, hogy láthassam a következő képeket *.*

    VálaszTörlés
  3. Én mintha már láttam volna valahol... volt is az oldalon nem?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nem volt, azért annak utánanézek, mielőtt újként kiteszek egy képet :)
      Csak mivel a többi ugyanezen jelenetekből van ugyanezen szereplőkkel, a hangulata hasonló, azért voltam én is elbizonytalanodva.

      Törlés
    2. Igazad van :) Összevonhattam fejben a Plutarch-Coin, Beetee képeket.

      Törlés
  4. Én úgy emlékszem, hogy a Lionsgate oldalán volt háttérkép

    VálaszTörlés