2014. június 9., hétfő

Sam Claflin a Glamour magazinban

A múlt héten lezajlott Men/Women of the Year gáláján nem más nyerte meg az Év pasija címét, mint dögös Finnickünk alakítója, Sam Claflin, akivel ennek kapcsán készül egy Glamour interjú, címlap és hasonló nyalánkságok. Sőt, ezen kívül egy friss portré is készült a színészről, ezt sem titkolom el előletek.


- Kezdetben hatalmas volt rajtam a nyomás. - Alábecsülték a legjobbat, mondhatnánk. Amikor Sam Claflin  brit színész olyan nevek seregét győzte le az Éhezők Viadala filmsorozat második részében látható Finnick hőn áhított szerepéért folyó harcban, mint Armie Hammer, az interneten íróknak és a feleségének is megvolt a véleménye. Nem a pozitívakból volt a több.

- Nem bírtam megállni, hogy végig ne fussam a kiválasztásomra érkezett reakciókat. Minden azzal volt tele - nevet a 27 éves suffolki színész. - Azon kezdtem gondolkodni, hogy komoly plasztikai műtétre van szükségem, hogy mindenki elégedett legyen. Így lehetne csak az enyém a fiatal Brad Pitt arca, Zac Efron hasizmai, Dwayne Johnson mellizmai és Channing Tatum bal vádlija. De lehetetlenség mindenki örömére tenni. Megbíztam a csapatban, amely Jennifer Lawrence-t választotta Katniss szerepére. Ők tudták, miért épp engem választottak, én pedig kidolgoztam a beleimet is, hogy minden kétkedőnek bebizonyítsam, én vagyok a legalkalmasabb a szerepre.

Ami sikerült is, hiszen az Éhezők Viadala: Futótűz ragyogó kritikákat kapott és világszerte összesen 865 millió dollár mozis bevételre tett szert. Ami részben társnőjének, a sokak kedvence Jennifer Lawrence-nek is köszönhető. Sam maga is nagy rajongója.
- Ő egy fiatal, tehetséges, lökött csaj, aki már ilyen fiatalon Oscar-díjat nyert és az egész világ szereti őt. De minden egyes dicséretet megérdemel, amit csak kap. És bizton állíthatom, hogy ez a dicsőség nem szállt és soha nem is fog a fejébe szállni. Nagymértékben ösztönöz engem és még sokakat másokat, és örülök, hogy megvan a lehetőségem, hogy együtt dolgozhassak vele.




Sam életében azonban a legfontosabb nő felesége, Laura Haddock.
- Az, hogy megnősültem, minden bizonnyal a legjobb dolog volt, ami az elmúlt 12 hónapban történt velem. Csodálatos dolog, hogy ilyen feleségem van, aki mindent megtervezett és nagyon különlegessé tette számomra azt a napot. Minden egyes nap még erősebbek az érzéseim iránta és még szerelemesebb vagyok belé.


Ami azt illeti, dolgai szakmai szempontból sem mehetnének jobban. Idén ősszel két nagy filmje jelenik meg, és ez meghatározza Sam főszerepekre való alkalmasságát: Lily Collins mellett láthatjuk majd az Ahol a szivárvány véget ér-ben, majd pedig a The Riot Clubban brit színésztársai, Douglas Booth és Max Irons társaságában.

Sam, aki idén az Év Férfija nálunk, még a szokásosnál is szerényebb:
- Finoman fogalmazva is igencsak váratlanul ért, de nagy megtiszteltetésnek érzem. De folytatom, amit eddig is tettem, hogy senkit ne hagyjak cserben. Nagyon kiváltságosnak érzem magam, hogy nevem a korábbi győztesek mellett szerepelhet. Nagyon szépen köszönöm!






Forrás: Glamour via SamClaflinFans

1 megjegyzés:

  1. Nekem a kutyás kép tetszik a legjobban, aranyos, hogy Sam mennyire odavan a blökikért. :)

    Tetszett az interjú is, különösen az átoperálós rész (Channing Tatum bal vádlija, ezen hangosan röhögtem XD), meg az, ahogy fogadta a díjat. :)

    VálaszTörlés