2014. június 22., vasárnap

Össznépi köszönetnyilvánítás

Mint már jeleztem korábban a pénteki utolsó tanítási forgatási nap alkalmából előkerültek az érzelmek, a gondolatok. Hogy a rajongói oldalak tömkelege mit köszönget így vakon előre az Éhezők Viadala stábtagjainak, azt nem pontosan tudom (persze reményeink szerint jók lesznek a filmek), ezért ezeket nem is hoznám, de a szereplők, stábtagok forgatást záró gondolatait megosztom veletek. Szóval elő a papírzsepikkel!

Sam Claflin (twitter):
Csak hatalmas köszönetemet szeretném/kell kifejeznem mindenkinek (stábtagok, szereplőtársak és rajongók) akik ilyen hosszú időn keresztül ilyen keményen dolgoztak, hogy azzá tegyék az Éhezők Viadala élményét, ami. Azt is köszönöm, hogy megbíztatok bennem annyira, hogy a részesévé válhattam. Kiváltságosnak és szerencsének érzem magam és hatalmas megtiszteltetés számomra, hogy ilyen sok szenvedélyes és tehetséges emberrel osztozhattam ebben a lehetőségben. #álommunka
Jena Malone (Facebook):
Ez a kép az Éhezők Viadala forgatásának legutolsó napján készült rólam. Nagyon szomorú, de szép érzés volt. El kell engednem karakteremet, akit szerettem. Tudom, hogy hiányozni fog ez a csodálatos család, amelynek a tagja lehettem. Hihetetlen utazás volt.


Willow Shields (Instagram):
Micsoda keserédes pillanat... A Kiválasztott 1. és 2. részének forgatása hivatalosan is véget ért. Csodálatos utazás volt és alig várom, hogy láthassátok a filmet. Hatalmas dolog volt ez életemben és szeretném megköszönni minden kedves embernek hogy mindenek felett támogattátok sorozatunkat. Izgatottan vagy IZGATOTTAN várjátok már, hogy láthassátok a Kiválasztottat?



Stephanie Leigh Schlund (Twitter):
Köszönöm mindenkinek a mai "Köszönöm!"-öket! Az Éhezők Viadala mindig is különleges helyet foglal majd el a szívemben. #Futótűz #Cashmere

Elena Sanchez (Twitter):
Hallom, véget ért a Kiválasztott forgatása. Nem hiszem el, hogy mindennel végeztek! Hatalmas megtiszteltetés, hogy az Éhezők Viadala család tagja lehettem, köszönet szeretetetekért.

1 megjegyzés:

  1. Hűűű, de fura ezeket olvasni :) Szerencsére minket (engem legalábbis biztos) még nem érintett meg úgy a búcsúzás szele, na majd jövő novemberben :S

    VálaszTörlés