2014. június 24., kedd

Még mindig pletyka: 1:15 hosszú teaserre számíthatunk

Kinti rajongótársaink nem nyugszanak, amíg mindent ki nem derítenek arról, lesz-e előzetes vagy sem, bár amennyire látom, kinn már szinte tényként kezelik az infót. Sőt, tovább nyomoztak, és immáron azt is tudni vélik, hogy az előzetes hossza 1 perc 15 másodperc lesz. Ezt ez alapján a táblázat alapján gondolják:


A dolog azért tűnik egyértelműnek, mert a Seashore a Kiválasztott filmek munkacíme volt (az Untitled Trilogy égisze alatt). 
Én már csak azt nem értem, hogy a Lionsgate-nek, ha tényleg vannak ilyen szándékai, miért nem jelenti be, miért jó nekik, ha oknyomozás zajlik és máshonnan jön rá a rajongótábor, nem pedig az ő bejelentésükből.
Meglátjuk.

5 megjegyzés:

  1. eddig még nem voltam annyira ráhangolódva a kiválasztottra, de hogy esetleg láthatunk belőle felvételt egyre elérhetőbbé teszi a filmet :) azért a fényképek sem voltak rosszak, de egy előzetes klasszisokkal jobb :)

    VálaszTörlés
  2. Nem értem mi ez a nagy titkolózás, nem nekünk csinálják az előzetest és a filmet? :D

    VálaszTörlés
  3. Na én már láttam is kamerásan, ízelítőnek egész jó :)

    VálaszTörlés
  4. Igen, Hd-ban biztos " jobb " lesz. Na nem mintha nem lenne jó csak na :D Comic Con-ra már egy " rendes " előzetessel készülnek szerintem *.*.

    VálaszTörlés
  5. Hát ez nem nagyszám. :D Ezért ennyi hűhó... :DDD Peeta arca hátha jobb lesz majd HD-ben, mert csak ő lenne a lényeg.

    VálaszTörlés