2014. június 16., hétfő

Fanmade poszterek a Kiválasztott 2. részéhez

Amúgy tervezek majd valamikor ehhez is hozni egy külön gyűjtőposztot (vagy ezt bővítem majd?), és van is már félretéve pár poszter a témában, de ez a poszter a hivatalos teaser-poszterek stílusát követi és választ adhat arra, milyen lehet majd az utolsó, ha a Kiválasztott könyvborítójának szimbólumát már felhasználták. Nos, ilyen:

Forrás: Turningpagebysg

Na jó, találtam még két iszonyúan dögöset, ugyanettől a szerzőtől, azt az ugrás után láthatjátok.



Forrás: Turningpagebysg

Forrás: Turningpagebysg

12 megjegyzés:

  1. Nekem a 2. nagyon tetszik. :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem meg a 3. nagyon üt :)
      De mindhárom igen igényes!!

      Törlés
  2. Ùù az első nagyon jól néz ki. A másodikra hirtelen telefonról azt hittem, hogy 3D-s :D

    VálaszTörlés
  3. Nagyon klasszak ezek a fanmade dilgok ia, de én má úgy megnéznék valami hivatalos posztert vagy akármit, mert kezd kiábrándító lenni ez a csönd...☹

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem lesz valami a héten, a Capitol.pn-es oldal újraindítása legalábbis ezt sejteti.
      De lehet, már megint én vagyok csak túl optimista. :)

      Törlés
    2. Remélem nem:)

      Törlés
  4. Gyahh O.O Nagyon jók (y) Szerintem a 2. kép az 3d. legalábbis innen gépről nézve, de szerintem az :) Jöhetne már egy hivatalos poszter vagy videó. Már túl vagyunk június felén is nem azé' mondom :(

    VálaszTörlés
  5. Mind nagyon dögös, de én a 2. kék-narancs kontrasztját bírom a legjobban. Jó ez az átmenet a Futótűz és Kiválasztott között.

    VálaszTörlés
  6. Fuuhhh mindegyik nagyon klassz !! A favoritok nàlam a 2. és a 3. poszter !! Meg persze jó lenne valami "hír" !! :-/

    VálaszTörlés
  7. A 3. nagyon bejön!!!! Berni <3

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Na, végre valaki(k) :)) Nekem is az tetszik legjobban, de persze örülök, hogy a 2.-at is beraktam végül, mert legtöbbeknek meg az jött be :)

      Törlés