2014. május 12., hétfő

Képek a Kiválasztott május 12-i forgatásáról

UPDATE: A bejegyzés frissült egy Cressida közelivel, amelyen láthatóak a fejének borotvált részére tetovált indák is, illetve egy videót is betettem, amelyen Liam-et, Samet, Natalie-t, Mahershala Alit, Josh-t, amjd a végén a többieket is láthatjátok, ezúttal valószínűleg egy forgatási szünetben.

Egy hét után azt a döntést hoztam, hogy az előkerülő képek mennyiségére való tekintettel... neeem, nem szüntetem be a képek gyűjtögetését, de elteszem most már ugrás mögé a képek legjavát. Ezúttal egy csapatkép az elejére, aztán katt a továbbra a többiért, ahol közelieket is láthattok az egyes színészekről, és ma egész vállalható minőségű képeink (is) vannak.


Ha szeretnétek feliratokat, szóljatok, de szerintem képben vagytok, ki kicsoda. :)












7 megjegyzés:

  1. Az, hogy az ember már tűkön ül a filmek miatt az nem kifejezés a helyzetre : ))
    Nem mellesleg pedig nagyon jó az oldal!

    VálaszTörlés
  2. csak szerintem peetanak tul szoke a haja:D ?

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nincs olyan, hogy túl szőke. :D
      A fülénél tiszta barna, így inkább még rosszabb a haja, mint az eddigi részekben...

      Törlés
  3. hol van katniss fecsegő poszáta ruhája?? tudtommal a kapitóliumban is azt hordta

    VálaszTörlés
  4. Az utsó képen nagyon látszik hogy Peeta-nak parókája van :D
    Az oldal nagyon jó, légyszi tegyél fel minél több képet, és ha találsz akkor videót is :)))

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szerintem igyekszem. Vagy, amikor már túlzásnak tartom a mennyiséget, kiteszem a forrást linkkel, szóval szerintem panaszra ok nem lehet.

      Törlés
  5. Peeta-nak nincs parókája !! :D

    VálaszTörlés