2014. április 25., péntek

Felhívás: Tervezz fejlécet az oldalnak !!

Nos, ezúttal egy izgalmas kéréssel fordulok hozzátok, amely köré egy játékot is szeretnék építeni, hogy még kalandosabbnak tűnjön! 

Akik már a kezdetek óta követik az oldalt, azok tudják, hogy 2011. augusztusában fekete háttérrel indítottam, és 2012. decemberéig az volt látható az oldalon. 2013. év elején a Futótűzhöz illeszkedő narancssárga alapú sablon váltotta a kicsit nyomasztóvá vált feketét (ami ugye az Éhezők Viadala könyv borítójának színe), én pedig régóta tervezem, hogy a Futótűz DVD megjelenése után, a Kiválasztott promójának kezdetétől (jó, én azt gondoltam, hogy ekkorra már kicsit jobban a sűrűjében leszünk, na! :) az utolsó kötetre jellemző halványkék megjelenésre váltok. Mivel töretlenül hiszek abban, hogy ez hamarosan bekövetkezik, lassan elkezdtem tervezgetni.

A remek sablonhoz egy klassz fejlécre is szükségem lenne, és ezzel mindeddig nem is volt gondom, hiszen korábban mindig találtam olyan rajongói munkákat, amelyek illeszkedtek az oldal stílusához, ám amikor Kiválasztott hangulatú fejlécnek való anyagot keresek, valahogy mindig megakadok, mert csak a könyvborítót ábrázoló anyagokat találok többségében. Mivel azonban korábban már kaptam olyan ajánlatokat, hogy lenne, aki szívesen élné ki kreatív energiáit, és készítene fejlécet az oldalnak, most lehetőséget biztosítanék erre.

Ha tehát van kedvetek, készítsetek fejlécet az oldalhoz! 
Sok kritériumot nem szeretnék megfogalmazni a készülő képekkel kapcsolatban: jó lenne, ha illeszkedne a későbbiekben kikerülő kék háttérhez, hangulata pedig a Kiválasztotthoz. Ezen kívül, ha gondolod, rajta lehet az oldal neve, de ez sem kötelező, az is izgi lehet, ha valamelyik jellemző jelmondatot írjátok rá  a kötetből (magyarul - legyünk már jellegzetesek :). A többit Rátok bízom, azt gondolom, mindenkinek vannak elképzelései. Ami a paramétereket illeti, a kép szélessége legalább 1050 pixel legyen, magassága pedig olyan, hogy 1050-re kicsinyítve ne nagyon legyen magasabb, mint 500-550 px (ami most van, az 1050×556).
Annyi még, hogy alapvetően nyilván saját munkákat várok. Ha azonban mégis nagy mértékben alapoztok valamilyen máshol az interneten található képre/munkára, akkor kérlek, küldjétek el annak a linkjét is, nehogy később esetleg konfliktus legyen belőle.
Az elkészült képeket a szokásos hungergames@mailbox.hu e-mail címre várom szeretettel, mégpedig kb. két hetes határidővel, tehát május 10-én (szombaton) éjfélig! Remélem ez elég tág határidő azoknak is, akik épp a jövő heti hosszú hétvégén tudnának/szeretnének foglalkozni a dologgal és azoknak is, akik azt inkább egy kis netmentes kirándulásra, utazásra használnák és előtte vagy utána szerkesztgetnék a képet. Időtök tehát van, szóval nem kell kapkodni! :)

A dolog igazságtalan része most jön :) Azt ugyanis, hogy a beküldött "pályamunkák" közül melyik kerüljön ki, szeretném én eldönteni. Cserébe annyit tudok felajánlani, hogy értelemszerűen és természetesen kiírom a szerző nevét (vagy becenevét, ahogyan az illető szeretné), és ha van olyan oldala, amit reklámozni szeretne, akkor azt is kiteszem az oldalsávba, ennek hiánya esetén pedig esetleg kedvenc (azért a témához kapcsolódó) képét, videóját, számát vagy valami mást teszek ki helyette, szerintem ebben meg fogunk egyezni. A kiírás illetve reklám vagy kedvenc dolog mindaddig fog szerepelni az oldalon, amíg a fejléc is.

DE! Abban egészen biztos vagyok, hogy a döntésem nem tud "tökéletes" lenni, hiszen egy ilyen döntés csak szubjektív lehet, objektív nem. Éppen ezért azt tervezem, hogy közönségszavazás formájában megversenyeztetném a többi pályaművet is - amelyek mindegyikét bemutatom majd egy bejegyzésben, amelyben a győztest is kihirdetem május 11-én! -, és az itt győztes fejléc is kikerülne az oldalsávba közönségdíjasként.

Hű. Jó hosszú lett, de remélem, sikerült mindent megfogalmaznom, amit szerettem volna, de ha van még kérdésetek, írjátok nyugodtan kommentbe, igyekszek válaszolni és szükség esetén frissíteni a bejegyzést! És persze várom a képeket, de csak nyugodtan dolgozzatok, hisz mint írtam, időtök van! Jó munkát a vállalkozóknak! :)

4 megjegyzés:

  1. Váá de jó... Kár h nem tudok szerkeszteni... csak rajzaim vannak de azokat ha lefényképezem nem hiszem h jók lennének fejlécnek... Gondolom így nem is lehetne...

    VálaszTörlés
  2. Én tudok szerkeszteni,megpróbálok összehozni neked egy szép fejlécet :)

    VálaszTörlés
  3. én beküldtem a pályamunkámat, kíváncsian várom a szavazást és a többiek munkáját :)

    VálaszTörlés