2014. március 14., péntek

Evan Ross a Kiválasztottról és Jennifer Lawrenceről

Evan Ross (az csak nekem volt új, hogy ő Diana Ross fia??) a The Wilderness of James című film megjelenése kapcsán beszélt az E!Online-nal, ahol szóba került következő filmje, a Kiválasztott is, ahol - ugye, mint tudjuk - Cressida asszisztensét, Messallát alakítja. Korábban még nem nagyon nyilatkozott, szóval én örültem, hogy hallom. :)


- Soha életemben nem vettem még részt hasonló produkcióban. Hihetetlen. Hatalmas produkció. Rengeteg ember vesz részt benne és mindenki keményen dolgozik, hogy a lehető legjobb film készüljön. Jennifer Lawrence pedig a legvagányabb ember, akivel valaha megismerkedtem. Hihetetlen. És ő a legviccesebb, akit ismerek. Nos, nagyon jó fej. Persze minden a főszereplőn és a rendezőn múlik egy ilyen film esetében, de jól érezzük magunkat. Minden nap úgy megyünk oda, hogy örülünk, hogy ott lehetünk.
Forrás: E!Online

1 megjegyzés:

  1. Hát ez nekem is új. Pedig az Ashley Simpsonos dolog miatt egy darabig sűrűn felbukkant a neve...

    VálaszTörlés