2014. február 5., szerda

Jennifer Lawrence és Liam Hemsworth a Kiválasztott forgatásán

Egy friss ropogós képet közölt le a Just Jared (UPDATE: közben megtaláltam ronda sárga tag nélkül is a képet) Jennifer Lawrence-ről, aki a mai napon Atlantában vett rést a Kiválasztott forgatásán. Szerintem a szürke cucc rajta (is) a 13. körzet egyenruhája. Meg ami engem illet, személy szerint még nem láttam parókában (az oldalra sem került ki még ilyen kép értelemszerűen), de annyira nem tűnik vállalhatatlannak.


Az ugrás után két klassz Liam képet is láthattok, mondjuk azok is ilyen forgatásra indulósak.
UPDATE! Közben a Popsugar Julianne Moore-ról is tett fel ilyen képet, azzal is bővítettem a bejegyzést!


Forrás: Panempropaganda

Forrás: Popsugar

3 megjegyzés:

  1. Innen nézve nem is veszem észre, hogy paróka van rajta, ha nem lett volna már párszor említve. És bízunk annyira az Éhezők Viadala filmekben, hogy nem pont egy félresikerült parókával fogják elrontani így a végén.

    VálaszTörlés
  2. Elég jó ez a paróka. nem Bella a Napfogyatkozásból. Julianne Moore viszont még mindig sokkoló :D

    VálaszTörlés
  3. Hát igen Julianne haja akár egy horrorfilmben :D "Rémisztő"

    Vivi

    VálaszTörlés