2014. február 28., péntek

A Kiválasztott forgatásán a Tigris-es jelenetekre készülnek

A múltkori rózsás tweet-je után Nina Jacobson producerasszonymásnap egy újabbal lepte meg követőit és persze a sorozat rajongóit:

Forrás: Nina Jacobson Twitter

Magyarul ez így hangzik: "Tigris smink- és ruhapróbái zajlanak a mai napon. Hűűű. A stábtagjaink közötti művészek tehetsége lenyűgöző."

Tigris - mellékszerepe ellenére - elég jellegzetes alakja lehet majd a Kiválasztott, 2. filmjének, és szerintem tök jó ábrázolja az alábbi kép. Kicsit azt hiányolom még, hogy nem tudjuk, ki is fogja őt alakítani...

Forrás: bigbigbigday via RealOrNotReal News

4 megjegyzés:

  1. Erre a tigris-dologra nem emlékszem, felhomályosítana valaki?:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. "A pult mögött a legfurcsább szerzet ül, akit valaha láttam. A nő élő példája annak, mi történik, ha a plasztikai sebészeti beavatkozások rosszul sikerülnek. Kizártnak tartom ugyanis, hogy ezt az arcot bárki vonzónak találná a Kapitóliumban – pedig itt aztán elég fura az emberek ízlése. Az arcán hátrahúzták a bőrt, és fekete-sárga csíkokat festettek rá. Az orrát úgy lelapítottak, hogy szinte már nem is látszik. Láttam már
      macskabajuszt kapitóliumi embereken, de ilyen hosszút még senkin. A végeredmény
      valamiféle groteszk, macskaszerű maszkra emlékeztet, amely mögül gazdája bizalmatlanul sandít ránk.
      Cressida leveszi a parókáját, felfedve a fejbőrére tetovált indákat.
      – Tigris – köszönti a nőt. – Segítségre van szükségünk.
      Tigris. Távolról ugyan, de olyan ismerősnek tűnik a név. Egy réges-régi Éhezők Viadalán dolgozott stylistként, persze jóval fiatalabb és kevésbé ijesztő kiadásban."

      Törlés
    2. Jaj köszi, el is felejtettem már, újra kéne olvasni :) Nekem is csak távolról volt ismerős a név :D:D

      Törlés
  2. Azt mondjuk én is hiányolom, de lehet hogy meglepetésnek szánják :)
    Az a kép hatalmas :D

    VálaszTörlés